nieuwe dienstregeling | NS Community
beantwoord

nieuwe dienstregeling

  • 15 December 2021
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Beste NS,

We hebben nu nieuwe dienstregeling dat is altijd even aanpassen natuurlijk, maar wat mij is opgevallen is dat het traject wat ik reis nu een stuk ingewikkelder is geworden. Voorheen was het 11 over heel en 11 over half . Nu is dit niet meer zeker voor het weekend is het anders . Waarom is er voor gekozen niet alles meer de dezelfde tijd te laten rijden? Het traject wat ik

reis is Driehuis- Amsterdam centraal 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Sneltram 15 December 2021, 12:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Dienstregeling is zo te zien gewijzigd. Komt u hiermee in de problemen?

Reputatie 7

@Pb1979 : welkom op dit forum.

 

De treinen Amsterdam-Zandvoort en Amsterdam-Uitgeest zijn inderdaad in de nieuwe dienstregeling qua tijden met elkaar gewisseld. zover ik kan zien gaan de treinen vanuit Driehuis 0m 02 en 32 minuten over het hele uur. Ik zie wel dat er enkele treinen om 34 minuten over het uur gaan (reden????), maar dat betekent dus gewoon 2 minuten langer wachten.

 

Wat is hiernaar een stuk ingewikkelder aan???

@Pb1979

Het omwisselen van de diensten naar Zandvoort en naar Uitgeest is gedaan om de aansluitingen in Hoorn (het eindpunt van uw trein) te verbeteren. Waarom de treinen soms 1 of 2 minuten later vertrekken is me wel een raadsel.

Reputatie 6
Badge

Afwijkingen van 1 of 2 minuten zijn meestal het gevolg van goederentreinen of brugopeningen. Denk aan de Spaarnebrug bij Haarlem of de goederentreinen van en naar Beverwijk.

Afwijkingen van 1 of 2 minuten zijn meestal het gevolg van goederentreinen of brugopeningen. Denk aan de Spaarnebrug bij Haarlem of de goederentreinen van en naar Beverwijk.

Het is vooral in het weekend dus ik vermoed dat het dan eerder om een brugopening gaat. 

Reageer