Nieuwe dienstregeling ongunstig voor mensen die vanaf Alkmaar/Heiloo/Castricum.

• 26 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Hoi,

Vanaf 12 December is het ongunstig voor reizigers die om 06:00 uur op Schiphol moeten zijn om hun werk te kunnen doen vanaf Alkmaar/Heiloo en Castricum. Zo jagen jullie klanten weg en verplichten jullie reizigers om met de auto naar het werk te gaan. Ik heb zelf geen auto tot mijn beschikking en wordt het wel erg lastig om op tijd mijn werk te komen.

3 reacties

Badge +3
Op dit forum is al enkele keren (1, 2) gesproken over het feit dat in de nieuwe dienstregeling enkele eerste treinen later gaan rijden, waardoor reizigers niet op tijd op Schiphol kunnen aankomen voor hun werk. Een medewerker van NS heeft aangegeven dat men nog eens goed naar de eerste en laatste treinen zal kijken, maar kon niet beloven dat er iets zal wijzigen.
Reputatie 6
Badge
Ik denk dat dit gaat gebeuren: er verandert niets en men zal er heel veel over gaan klagen. Op een gegeven moment wordt het voor NS echt zichtbaar dat mensen inderdaad de auto pakken. Dan komt het moment waarop er wordt overwogen om de treinen toch eerder te laten rijden, en gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren. Vanaf dat moment is iedereen blij 🙂
We vangen inderdaad enkele signalen hierover op. Zoals Frank Visser al aangaf: Ik kan niets beloven maar we komen er binnenkort op terug.

Reageer