beantwoord

Nieuwe intercity venlo -den haag

• 23 januari 2017
  • 8 reacties
  • 587 Bekeken

Sinds vandaag na twee weken echte ellende eindelijk de lang verwachte intercity van Tilburg naar Rotterdam in 39 minuten.
Dus niet.
Als er geen lekkende trein op lage zwaluw had gestaan hadden we het ook niet gered want (verrassing) er reed een goederen trein in de weg.
Daardoor met 10 minuten vertraging op Breda.
Dit wordt het vrees ik nooit de aansluiting op Breda halen door de goederentrein ( want die kunnen niet stoppen want zijn te zwaar, betuwelijn wordt verbouwd, kunnen we niks aan doen)
De NS is echt het slechts georganiseerd bedrijf dat ik ken.
Ik heb 3 jaar zonder veel problemen kunnen rijden, maar sinds een jaar is het bar en boos.
icon

Beste antwoord door Wouter NS 23 januari 2017, 17:59

Vervelend dat je situatie niet verbeterd is,Heepy.

Over welke trein gaat het precies, wat was de vertrektijd en wat is er precies gebeurd? Ik kan het nog niet goed uit je verhaal halen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar 'Dienstregeling 2017' om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Er komt geen nieuwe intercity den haag venlo, het word den haag eindhoven. Je kunt ook beter alles in een topic zetten, want elke keer een nieuwe openen maakt het niet echt overzichtelijk.
Reputatie 6
Badge
Den Haag - Eindhoven inderdaad. Het wordt een trein die m.u.v. Delft alleen grote steden bedient.
Reputatie 2
Er komt geen nieuwe intercity den haag venlo, het word den haag eindhoven. Je kunt ook beter alles in een topic zetten, want elke keer een nieuwe openen maakt het niet echt overzichtelijk.

Voor meer discussie op het forum over de intercity Den Haag - Venlo zie dit forumtopic:

https://forum.ns.nl/dienstregeling-2017-55/nieuwe-dienstregeling-12-december-den-haag-centraal-venlo-28855
Reputatie 7
Badge +3
Weet iemand wat het plan met de IC uit Venlo is voor 2018 als die niet meer gecombineerd rijdt met die uit Heerlen? Rijdt die dan tot Utrecht, naar Amsterdam CS of naar Schiphol?
Reputatie 6
Badge
Enkhuizen dacht ik in een ander draad pas gelezen te hebben.
Reputatie 7
Badge +3
Dat is dan dus via Amsterdam CS neem ik aan. Dat zou een goed idee zijn want er gaat nu (buiten de spits) te veel materieel naar Schiphol en te weinig naar Amsterdam CS.

Ik vraag me alleen af of dit niet tot problemen gaat leiden op het enkelsporige stuk tussen Hoorn en Enkhuizen want het stuk Venlo-Amsterdam is natuurlijk wel vertragingsgevoelig.
@Tamzin
Dat wordt waarschijnlijk regelmatig een kwartier kamperen te Kersenboogerd, zoals de vertraagde spitstreinen in de vorige dienstregeling ook deden.
Vervelend dat je situatie niet verbeterd is,Heepy.

Over welke trein gaat het precies, wat was de vertrektijd en wat is er precies gebeurd? Ik kan het nog niet goed uit je verhaal halen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar 'Dienstregeling 2017' om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer