beantwoord

Nieuwe overstap in Roosendaal naar Belgie

• 14 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 1
Er zijn een hoop positieven dingen, ik ben blij dat de NS eindelijk haar best doet het zuiden ook eens te verwennen in plaats van altijd maar de randstad of Utrecht.. Helaas kan niet iedereen tevreden zijn en dat begrijp ik best.

Behalve de volgende aansluiting, die begrijp ik totaal niet.. Je zou denken vanuit het zuiden zou je ook makkelijk en vooral snel naar het zuiden (Belgiƫ) kunnen reizen. Helaas is dit niet meer het geval vanuit Vlissingen/Bergen op Zoom in de richting van Antwerpen/Brussel. Er komt namelijk een overstap van maar liefst 24 minuten.

Waarom zijn de tijden van de IC Brussel niet aangepast aan de overige treinen?
icon

Beste antwoord door Bezemsteel 14 oktober 2016, 13:47

De IC Brussel zou in eerste instantie via Breda gaan rijden, maar dit is niet doorgegaan vanwege software problemen. Ik gok dat het hier mee te maken heeft.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
De IC Brussel zou in eerste instantie via Breda gaan rijden, maar dit is niet doorgegaan vanwege software problemen. Ik gok dat het hier mee te maken heeft.
Reputatie 4
Dit heeft ook te maken met de inpassing van de IC Brussel in de Belgische dienstregeling. De drukte tussen Antwerpen en Brussel is daarbij van grote invloed.

Reageer