beantwoord

ns trein(en) 28 juli

• 28 juli 2019
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Waarom gebeurt dit zo vaak dat treinen zomaar geannuleerd wordt? Ik vind het heel vervelend waardoor ik te laat komt op mijn werk. Ook geeft het geen reden waarom de treinen zomaar annuleerd en dus moet ik op de volgende trein wachten.
icon

Beste antwoord door Edwin 28 juli 2019, 14:08

Op welk traject was dit? We hebben vanmorgen een aardige stroomstoring in Amsterdam gehad, met flink wat gevolgen. Op dit moment is er een aanrijding met persoon tussen Woerden en Bodegraven en ook dat heeft op die lijn de nodige consequenties.
Verder is met de extreme hitte van de afgelopen dagen het materieel flink op de proef gesteld en zijn er een flink aantal stellen aan uitgebreid onderhoud/herstel toe, waardoor bepaalde treinseries moeten worden ingekrompen qua frequentie, dit was overigens gisteren al bekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Op welk traject was dit? We hebben vanmorgen een aardige stroomstoring in Amsterdam gehad, met flink wat gevolgen. Op dit moment is er een aanrijding met persoon tussen Woerden en Bodegraven en ook dat heeft op die lijn de nodige consequenties.
Verder is met de extreme hitte van de afgelopen dagen het materieel flink op de proef gesteld en zijn er een flink aantal stellen aan uitgebreid onderhoud/herstel toe, waardoor bepaalde treinseries moeten worden ingekrompen qua frequentie, dit was overigens gisteren al bekend.
Reputatie 7
Badge +3
De afgelopen dagen heeft NS voor elke dag aangegeven dat er op bepaalde trajecten vanwege de warmte en gebrek aan materieel minder treinen zouden rijden. Daarbij was er kans op uitvallen de treinen op alle trajecten.
Ik weet niet wanneer bekend was, dat jouw trein uit zou vallen, maar het beste is om ook al reis je altijd op hetzelfde traject om dezelfde tijd kort van te voren de reisplanner te checken.
Reputatie 7
Badge
De topictitel zorgt voor verwarring, kan dit veranderd worden.
NS rijdt namelijk wel op 28 juli !

Reageer