beantwoord

onduidelijkheid bij uitval sneeuw

• 10 February 2021
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Dat treinen en bussen uitvallen begrijp ik volledig vanwege de hardnekkige sneeuw, maar dat het dan op geen enkele app word aangegeven welke bus wel of niet rijd vind ik schandalig. Op de Ns app staat aangegeven dat bepaalde bussen wél rijden, vervolgens sta ik 50 minuten in de ijzige kou en komt er geen bus langs terwijl volgens de app er maar liefst 10 langs zouden moeten komen. Zogenaamde vertraging geeft ie wel aan wat apart is omdat je geen vertraging kunt hebben als er überhaupt niet eens een bus is. 
waarom houden jullie het systeem niet up to date. Zeker in deze kouwe tijden is het van groot belang om de app juiste informatie te geven. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 10 February 2021, 10:43

Hoi Florance. Welkom bij de Community!

Ik kan me goed voorstellen dat het ontzettend vervelend is wanneer de info in de app onjuist is. We doen ons best om de info zo actueel mogelijk te houden. Wat het busvervoer betreft is dat natuurlijk iets waar wij niet de regie over hebben. Het is wellicht dan handiger om een app als bijvoorbeeld 9292 te bekijken.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Florance. Welkom bij de Community!

Ik kan me goed voorstellen dat het ontzettend vervelend is wanneer de info in de app onjuist is. We doen ons best om de info zo actueel mogelijk te houden. Wat het busvervoer betreft is dat natuurlijk iets waar wij niet de regie over hebben. Het is wellicht dan handiger om een app als bijvoorbeeld 9292 te bekijken.

Reageer