beantwoord

Onduidelijkheid trajecten nieuwe dienstregeling

• 7 december 2018
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Veel onduidelijkheid vwb de trajecten die genoemd worden ivm de nieuwe dienstregeling: moet ik al die dingen doornemen tot ik het traject vind dat ik nodig heb? Waarom niet de per stad of provincie of zoiets? 🤔🙄
icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 december 2018, 16:55

De afgelopen jaren hadden we de wijzigingen gebundeld per regio, precies zoals jij het voorstelt. Omdat er bij de dienstregeling van 2019 echter zo weinig veranderingen zijn is er voor een andere weergave gekozen. Ik weet niet waar je tot nu toe hebt gekeken, maar op deze pagina staat vrij overzichtelijk wat er veranderd.

Uiteraard kun je ook je reis plannen in onze Reisplanner om te kijken of en zo ja wat er veranderd voor jouw specifieke reis. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

De afgelopen jaren hadden we de wijzigingen gebundeld per regio, precies zoals jij het voorstelt. Omdat er bij de dienstregeling van 2019 echter zo weinig veranderingen zijn is er voor een andere weergave gekozen. Ik weet niet waar je tot nu toe hebt gekeken, maar op deze pagina staat vrij overzichtelijk wat er veranderd.

Uiteraard kun je ook je reis plannen in onze Reisplanner om te kijken of en zo ja wat er veranderd voor jouw specifieke reis. 🙂
Dag Stijn, dit is het enige en dus lastige opsomm

Reageer