Openbaar vervoer 29-5-2019

• 28 mei 2019
  • 4 reacties
  • 229 Bekeken

goedemorgen,ik moet morgen 11.30 uur in Arnhem zijn. De trein vertrekt uit Groningen om 9,21 uur. Rijdt deze trein morgen, en kan ik in zwolle overstappen?

4 reacties

Welkom bij de Community, edje53.

Ook morgen kan het treinverkeer mogelijk nog hinder ondervinden van de landelijke pensioenactie van vandaag. Ik durf je daarom niet te garanderen of de trein vanuit Groningen ook daadwerkelijk zal rijden. Blijf onze site en de Reisplanner vooral in de gaten houden!
Als de treinen morgen niet rijden waar kan ik mijn kosten declareren? Heb al kaartjes gekocht online voor 4 personen. In Arnhem heb ik een taxi geregeld 2 personen slecht ter been. Ik moet nu iemand regelen om naar arnhem te rijden(bezinekosten)
Je kan een claim indienen op basis van onze regeling Geld Terug bij Vertraging. Overige kosten zoals taxikosten en benzinekosten vergoeden we helaas niet.
Badge +3
Het gaat om een reis morgen en niet vandaag. Morgen wordt er niet gestaakt en zullen de treinen waarschijnlijk volgens dienstregeling rijden.

Wanneer er een landelijke stakingsdag is geweest zijn er over het algemeen weinig logistieke problemen omdat alle treinen een dag hebben stilgestaan. Het personeel kan ook gewoon weer aan de slag.

Reageer