beantwoord

oplosbare vertraging

• 25 juli 2019
  • 8 reacties
  • 344 Bekeken

Beste NS, ik zit hier op Driebergen Zeist en de treinen naar Nijmegen zijn uitgevallen. 3 stuks. Anderhalf uur wachten. Tot mijn stomme verbazing rijden de treinen naar Nijmegen die stoppen in Veenendaal De Klomp wel. Kunt u me uitleggen waarom deze geen extra stop kunnen maken in DZ!? De eerste die langskwam was trouwens 7 minuten te laat dus stiptheid in de dienstregeling kan het niet zijn. Groet, Rudi
icon

Beste antwoord door Rizana NS 27 juli 2019, 13:44

Welkom bij de Community, Rudi Borkus. Waarom er gekozen is om niet te stoppen op Driebergen - Zeist, durf ik niet met zekerheid te zeggen en is nu achteraf moeilijk te achterhalen. Mijn excuses voor deze onduidelijkheid. Hopelijk maak dit niet al te vaak mee, anders lees ik dat graag.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity
Niet alle treinen kunnen overal stoppen. Dit heeft te maken met het materieel, optreksnelheid en de lengte van de perrons.
ik hoop dat u inmiddels onderweg bent.
Reputatie 6
Driebergen-Zeist heeft lange perrons, elk materieel kan daar stoppen en ook weer optrekken. Dus de reden zou ergens anders moeten liggen dat de IC treinen wel voorbijrijden maar niet stoppen. Dat een verbinding 1 1/2 uur niet wordt bediend is wel erg lang als er wel treinen rijden.
Badge +3
Precies, want later op de avond stoppen ze ook op zowel Db als Klp dus dat is geen enkel probleem. En in ieder geval tot aan Arnhem is er eigenlijk niets wat in de weg zit.
Als ik een plek of email zou hebben waar ik kon klagen of een suggestie doen bij de NS dan gebruikte ik deze plek daarvoor niet. Maar helaas, niet te vinden.
Badge +3
Zie https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html en klik daar op mail. Dan krijg je een mail-formulier dat verstuurd wordt naar de juiste afdeling (kies Overige klacht en doe je verhaal).
Reputatie 2
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity

Wat is dit nou ?

In de huisregels lees ik toch:

Onze community is een plek waar iedereen terecht kan met vragen of tips over het reizen met NS. Je kunt hier in gesprek gaan met andere reizigers, en daarnaast is het NS Webcareteam iedere dag van 10.00 tot 22.00 uur aanwezig om antwoord te geven waar nodig.

Lijkt mij toch duidelijk of niet ?
Badge +3
Het kan ook nog hierdoor komen, die staat uit te hijgen op Ede-Wageningen.

Volgens @bram is het de ICE is Ede-Wageningen naar
Bad Wimpfen 😅
Welkom bij de Community, Rudi Borkus. Waarom er gekozen is om niet te stoppen op Driebergen - Zeist, durf ik niet met zekerheid te zeggen en is nu achteraf moeilijk te achterhalen. Mijn excuses voor deze onduidelijkheid. Hopelijk maak dit niet al te vaak mee, anders lees ik dat graag.

Reageer