OV 22 juni | NS Community
beantwoord

OV 22 juni

  • 21 June 2022
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo, omdat er op 22 juni een boeren protest word gehouden vroeg ik mij af of de bussen tussen kootwijkerbroek en stroe nog wel rijden. Op de app staat nog van wel maar de A1 is wel afgesloten.

icon

Beste antwoord door Daniel 21 June 2022, 16:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik denk niet dat je hier veel reactie gaat krijgen want dit forum gaat meer over treinvervoer en niet over bussen. Ik denk dat je je vraag beter bij de busmaatschappij kan neerleggen.

Reputatie 7
Badge +2

De busmaatschappij in die regio meldt dat je rekening moet houden met uitval, maar het busvervoer is niet bij voorbaat al gestaakt.

Hallo, omdat er op 22 juni een boeren protest word gehouden vroeg ik mij af of de bussen tussen kootwijkerbroek en stroe nog wel rijden. Op de app staat nog van wel maar de A1 is wel afgesloten.

Tussen Kootwijkerbroek en Stroe rijdt lijn 107 (Putten - Ede) maar die komt niet in Kootwijkerbroek-dorp en lijn 104 (Harderwijk - Barneveld). De boeren hebben toegezegd de N800 (de weg Kootwijkerbroek-Stroe) vrij te houden en alleen de N310 te blokkeren.

Heel veel zal afhangen van de opkomst en van de plannen. De organisatie lijkt vrij fatsoenlijk. Dit moet een positieve actie worden voor alle boeren. Daarna komen hardere acties voor een selecte groep. Maar als 100 boeren met hun trekker raar gaan doen, begint de politie niets.

 

Wat is uw bestemming? Bijvoorbeeld naar Stroe of Kootwijkerbroek kunt u ook fietsen vanaf Barneveld Noord of Centrum. 

Hallo Brittschut en welkom bij de NS Community,

 

Ik durf er niets over te zeggen. Ik zie wel dat onze community aardig wat informatie voor je heeft achtergelaten. Hopelijk kan je je busreis die dag nog gewoon maken. Onze treinen rijden in ieder geval wel als alles gaat zoals we hopen die dag.

Reageer