beantwoord

overstap Geldermalsen komende week

• 16 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

icon

Beste antwoord door Vareo 16 augustus 2020, 10:01

Planner wordt vanaf 10 dagen van te voren aangepast dus deze dienstregeling lijkt me definitief. Wel een onhandige overstap, dat is slecht geregeld. Ik begrijp ook dat er nieuwe perrons zijn op Geldermalsen waardoor 3 minuten te kort is.

Bekijk origineel

5 reacties

Komende week moet ik met de bus tussen Boxtel en Den Bosch reizen ivm werkzaamheden. Maar waarom zijn de tijden van Geldermalsen naar Tiel ook aangepast?Nu moet ik in Geldermalsen ook nog een half uur langer wachten.

Als je heel, heel snel bent kun je proberen de trein van 07.21 in Geldermalsen naar Tiel te halen @lidadevent Geef geen garantie dat het lukt.....

Trap op, trap af, trap op……

Maar waarom is de dienstregeling van geldermalsen naar Tiel anders dan vorige week en de week erna?

Of is planner voor de week erop nog niet aangepast? En heb ik straks 30 minuten wachten in Den Bosch en 33 minuten in Geldermalsen?

Dus een verdubbeling van de reistijd. Voorheen 1 uur en na verbouwing station Geldermalsen 2 uur  enkele reis. Voor circa 55 km!

Reputatie 6

Planner wordt vanaf 10 dagen van te voren aangepast dus deze dienstregeling lijkt me definitief. Wel een onhandige overstap, dat is slecht geregeld. Ik begrijp ook dat er nieuwe perrons zijn op Geldermalsen waardoor 3 minuten te kort is.

Reageer