beantwoord

overstap Gouda-Zoetermeer

• 8 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 332 Bekeken

Alls forens terug naar Zoetermeer reizend vanaf Utrecht heb je geen aansluiting meer vanuit de IC Utrecht-Rdam op de stoptrein nr Den Haag. Vaak staat de trein er nog wel, je kunt de knop nog indrukken, maar hij vertrekt. Waarom deze stoptrein niet 1 minuut later laten vertrekken ?
icon

Beste antwoord door Edwin 8 augustus 2019, 19:21

Omdat ie dan misschien in de knoop komt verderop?

Tegenvraag: Waarom de IC naar Rotterdam genomen en niet de IC naar Den Haag die om .28/.43/58/13 vertrekt? Die heeft een aansluiting van ongeveer 5 minuten op Gouda....
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge
Omdat ie dan misschien in de knoop komt verderop?

Tegenvraag: Waarom de IC naar Rotterdam genomen en niet de IC naar Den Haag die om .28/.43/58/13 vertrekt? Die heeft een aansluiting van ongeveer 5 minuten op Gouda....
Badge +3
Ik las al meer tweets over dat je nog maar 2 keer per uur van/naar Zoetermeer (of Lansingerland) kon omdat er overstappen verschoven zijn (op Gouda dus).

Dit is een gevolg van de werkzaamheden rond Hilversum e.d. Vanaf 26 augustus is alles weer normaal. Neem aan dat die 1 minuut wachten niet zomaar mogelijk is, geen idee waarom.
Reputatie 7
Badge
Ik zie rond 17:15 toch echt 4x p/u een verbinding met een 4 minuten overstap.
Is dat 2x p/u misschien alleen in het weekend?
Dat kan namelijk wel kloppen.....
Badge +3
Ik ben er niet echt ingedoken maar diegene die het meldde (en Webcare ook) kregen vanaf 26 augustus weer de 'normale' adviezen.

Dat ging trouwens om de andere kant op... Van Zoetermeer (Lansingerland) en dan een overstap in Gouda. Naar Geldermalsen meen ik...
Hoi, ik kon niet met de eerdere intercity Utrecht - Den Haag CS, want die haal ik net niet. Ik zit eerst nog in een bus in Utrecht.
Heeft NS geluisterd ? Ik kon vandaag wel overstappen 👏👏👏
Reputatie 2
Ga er maar vanuit dat het toeval is.
Hoi, ik kon niet met de eerdere intercity Utrecht - Den Haag CS, want die haal ik net niet. Ik zit eerst nog in een bus in Utrecht.
Misschien moet je dan vragen of die bus wat sneller kan rijden? Sorry hoor, maar je kan niet verwachten dat elke trein op elke bus aansluit. Want als jouw trein een minuut blijft wachten, dan zitten er reizigers die dankzij die extra minuut hun bus missen verderop op de lijn.
Reputatie 4
Heeft NS geluisterd ? Ik kon vandaag wel overstappen 👏👏👏

Zo werkt de NS-community, u vraagt NS draait! ^_^

Heeft u nog andere verzoeken?

Reageer