beantwoord

Overstap in Eindhoven naar de trein van Den Haag centraal

• 20 februari 2020
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Bij deze zou ik eens willen weten. Hoeveel mensen er zijn of misschien ben ik de enige?

Die de overstap vanaf de trein uit Venlo/Helmond het zwaar irritant vinden om elke ochtend in Eindhoven van spoor 6 naar spoor 4 te moeten sprinten om de intercity naar Den Haag centraal te halen. 

Oké achter een bureau snap ik dat het voor de NS misschien beter is maar in de praktijk is het echt ruk. Het is een onnodig stress moment voor vele reizigers. 

Met behulp van deze topic zouden we misschien samen de NS zover kunnen krijgen de trein weer terug te plaatsen waar hij vroeger van vertrok namelijk van spoor 5 ! Andere optie zou kunnen zijn de trein iets later te laten vertrekken vanuit Eindhoven naar Den Haag. Zodat de overstap makkelijker te realiseren is. 

Mensen laat van je horen ben benieuwd ! 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 februari 2020, 07:30

Deze kwestie is eerder besproken op dit forum; zie dit topic voor informatie over deze specifieke overstap en de redenen waarom deze intercity naar Den Haag van een afwijkend spoor vertrekt.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze kwestie is eerder besproken op dit forum; zie dit topic voor informatie over deze specifieke overstap en de redenen waarom deze intercity naar Den Haag van een afwijkend spoor vertrekt.

Reageer