Het zou NS sieren eens een plaatselijke ervaring op te doen met overstappen in Roosendaal. De tijd en de meestal af te leggen afstand dragen ertoe bij de trein vaak te zien wegrijden richting Vlissingen.
Ik vermoed vanwege de werkzaamheden tussen Lage Zwaluwe en Breda, hierdoor rijdt de sprinter Arnhem - Dordrecht nu naar Roosendaal. Hiervoor is de spooropstelling aangepast en zijn diverse treinen een paar minuutjes verschoven om alles te laten passen (de intercity's van/naar Amsterdam en Vlissingen moeten nu in beide richtingen via 4a i.p.v. dat ze zowel 4a als 4b hebben).
Ik vraag me dan toch af hoezo die verschuiving van tijden nu opeens wel mogelijk is, maar in de normale dienstregeling niet.
Ik zie dat de IC Zwolle nu om :02 (-1 minuut) aankomt, en door die extra minuut (en posities) is het nu inderdaad mogelijk.
En tijdens het checken kwam ik deze tegen
SNG Roosendaal-Zwolle .
Maar waarom (weer.....) hier herplaatsen, het stond toch al op X alwaar de geïnteresseerden het evt konden lezen
Is het verboden dan?
Klopt, de moderatie heeft eerder al aangegeven dat het herplaatsen van allerlei berichtjes van (toen nog Twitter) om alhier er nog eens over te kunnen discuseren moest stoppen.
Maar waarom (weer.....) hier herplaatsen, het stond toch al op X alwaar de geïnteresseerden het evt konden lezen
Is het verboden dan?
Klopt, de moderatie heeft eerder al aangegeven dat het herplaatsen van allerlei berichtjes van (toen nog Twitter) om alhier er nog eens over te kunnen discuseren moest stoppen.
Excessief discussies starten over semi relevante punten van Twitter/X is niet wenselijk, maar de post van Robert B is een snelle inlichting over de situatie die ook relevant is aan het topic. Ik zie het in dit geval als een goede toevoeging, er is alleen maar meer relevantie informatie door bijgekomen in dit topic. Relevante informatie is natuurlijk alleen maar welkom op een topic, ook van Twitter/X.
Deze verschuiving van de intercity Roosendaal - Zwolle is mogelijk doordat de IC Brussel niet in Breda stopt. Normaalgesproken zit deze internationale trein vlak voor/na de intercity Roosendaal - Zwolle, waardoor die intercity niet zo mooi uitkomt in Roosendaal. Nu de internationale trein niet rijdt, kan de de intercity schuiven. Kortom, helaas een tijdelijke situatie en dus geen voorbeeld van ‘het kan dus wel’.
Vast wel. Ik vond het op X en nu staat het ook hier. Positieve informatie dus waarom niet
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.