beantwoord

Rechtstreekse trein Gouda-Harderwijk

• 3 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Beste reizigers,

Een paar weken terug was er tot mijn grote vreugde een rechtstreekse treinverbinding van Gouda naar Harderwijk. Ik geloof dat de gehele treinverbinding van Den haag naar Zwolle/'t Harde ging.
Ik dacht dat er een nieuwe dienstregeling was, deze rechtstreekse reis had ik nog nooit eerder gehad.

Echter geeft de reisplanner deze reis niet meer aan, klopt het dat deze treinverbinding er niet meer is?

Groet,
Ingela
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 augustus 2019, 09:29

Op het moment dat deze rechtstreeks verbinding er was, waren er werkzaamheden tussen Zwolle en 't Harde. De intercity kon daarom niet verder rijden dan 't Harde. In die situatie bleek het om logistieke redenen handig om een extra stop in te plannen op Harderwijk, vandaar dat er toen een rechtstreekse verbinding was.

In de normale dienstregeling is er geen rechtstreekse verbinding tussen Gouda en Harderwijk. Daar zijn ook geen plannen voor.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Op het moment dat deze rechtstreeks verbinding er was, waren er werkzaamheden tussen Zwolle en 't Harde. De intercity kon daarom niet verder rijden dan 't Harde. In die situatie bleek het om logistieke redenen handig om een extra stop in te plannen op Harderwijk, vandaar dat er toen een rechtstreekse verbinding was.

In de normale dienstregeling is er geen rechtstreekse verbinding tussen Gouda en Harderwijk. Daar zijn ook geen plannen voor.

Reageer