beantwoord

Regelmatige uitval Schagen - A'dam 09:07

• 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

Regelmatig wordt een trein uit Schagen richting A’dam/Maastricht gewoon geschrapt??? Moet dan een enkeltje adam kopen omdat ik anders te laat op mijn werk kom en dat wordt na 3 a 4 x P/m niet meer geaccepteerd!! Gaat om de trein van 0907, eerst volgende 0922! Moet daardoor de trein van 0851 nemen! Ben in bezit van een daluren kaart waarmee ik dus vanaf ‘55 mag inchecken! Betaal dan maar het volle pond van ruim €11 om problemen te voorkomen!! Service met een hoofdletter, niet dus...!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 december 2018, 11:03

Goedemorgen Filitov en welkom bij de NS Community!

Ik snap net als Dennis niet zo goed wat de titel van het topic te maken heeft met je bericht. Ik heb het daarom even aangepast zodat het passender is.

Wat betreft het bericht zelf, ik vind het vervelend dat je last hebt van uitval van deze trein. Ik kan echter niet terugvinden dat dit regelmatig gebeurd. Voor zover ik kan terugvinden is deze trein sinds 30.11 namelijk niet meer uitgevallen. Als ik verder terug kijk zie ik dat deze trein sinds juni 7 keer is uitgevallen. Dat is dus hooguit eenmaal per maand, geen 3 tot 4 keer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Waarom is de titel ''Korting 65+''?
Goedemorgen Filitov en welkom bij de NS Community!

Ik snap net als Dennis niet zo goed wat de titel van het topic te maken heeft met je bericht. Ik heb het daarom even aangepast zodat het passender is.

Wat betreft het bericht zelf, ik vind het vervelend dat je last hebt van uitval van deze trein. Ik kan echter niet terugvinden dat dit regelmatig gebeurd. Voor zover ik kan terugvinden is deze trein sinds 30.11 namelijk niet meer uitgevallen. Als ik verder terug kijk zie ik dat deze trein sinds juni 7 keer is uitgevallen. Dat is dus hooguit eenmaal per maand, geen 3 tot 4 keer.
een kaartje Schagen- Heerhugowaard kost volgens mij niet meer of iets meer dan 4 euro. vanaf Heerhugowaard is u dalvrij geldig want daar vertrekt de trein om 9.01 uur.

Reageer