Reisplanner laat niet de snelste reis zien | NS Community
beantwoord

Reisplanner laat niet de snelste reis zien

  • 15 July 2022
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 1

Hallo allemaal!

Ik wil zaterdagochtend met een vroege trein van Amsterdam Science Park naar Nijmegen. Als ik dat invul in de reisplanner (Android app), krijg ik het volgende advies:

06:28 V Science Park
06:37 A Amsterdam Centraal

07:24 V Amsterdam Centraal
08:47 A Nijmegen

Echter, als ik een reis plan van Amsterdam Centraal naar Nijmegen, krijg ik ook deze trein:

06:54 V Amsterdam Centraal
08:17 A Nijmegen

Waarom wordt deze trein niet laten zien in de reisplanner? Een overstap van 17 minuten lijkt me makkelijk haalbaar.

Edit: Opgelost. De optie voor extra overstaptijd bleef staan na een vorige reis, dit had ik niet in de gaten… Excuses.

Met vriendelijke groet,
Marco

icon

Beste antwoord door Marcop23 15 July 2022, 11:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Bedankt allemaal. Dit was echt een stomme fout van me: Die optie van de extra overstaptijd blijft staan na een vorige reis, dat had ik niet in de gaten.

Excuses!

Badge +3

Het lijkt erop dat u in de app hebt aangegeven dat u extra overstaptijd wilt. Dat kunt u aanpassen onder de knop Opties. Zonder extra overstaptijd krijg ik wel de overstap van 17 minuten te zien, namelijk.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Marcop23,

Heel bijzonder. Ik krijg die overstap namelijk wel gewoon te zien, zowel op de site als in de Android-app.

Misschien helpt het de app te updaten?

edit: Zie het advies van Tochjo hierboven.

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u mogelijk iets van opties aanstaan? 

Ik krijg de reis met 17 minuten overstappen wel uit de reisplanner (op de website).

 

Reageer