Reistijden 5 januari André Rieu concert

Rijden er extra treinen vanaf station Bijlmermeer richting Nijmegen in verband met het concert van Andre Rieu op 5 januari

9 reacties

Reputatie 5
Er staan geen extra treinen in de Reisplanner. De laatste verbinding naar Nijmegen vertrekt om 0:02 uur. Daarna kunt u op zondagmorgen nog met het nachtnet naar Nijmegen (vertrek uit Bijlmer ArenA om 01:29 uur). Zo laat maakt ook André Rieu het niet.
Rijden er extra treinen na 23.00 vanaf station Bijlmermeer richting Nijmegen in verband met het concert van Andre Rieu op 5 januari 2019.Mvg Hans Elbers,,, Grave aan de Maas.
Rudi schreef:

Er staan geen extra treinen in de Reisplanner. De laatste verbinding naar Nijmegen vertrekt om 0:02 uur. Daarna kunt u op zondagmorgen nog met het nachtnet naar Nijmegen (vertrek uit Bijlmer ArenA om 01:29 uur). Zo laat maakt ook André Rieu het niet.

0:02 Is een mooie tijd om weer huiswaarts te gaan,, al kan ik die tijd niet terug vinden in de reisplanner. ,,bedankt voor de mededeling Rudi.
Reputatie 5
Zie

0:02 uur zie ik niet in de reisplanner van de NS staan vanuit station Bijlmermeer Arena naar Nijmegen,,waar kan ik die tijd wel terug vinden op de NS pagina.
Hans Elbers schreef:

0:02 uur zie ik niet in de reisplanner van de NS staan vanuit station Bijlmermeer Arena naar Nijmegen,,waar kan ik die tijd wel terug vinden op de NS pagina.

Ik weet niet op welke reisplanner jij kijkt maar waar ik op kijk staat toch echt dat de laatste trein om 23.01 vertrek naar Nijmegen op 5 januari.
Reputatie 4
De schermafbeeldingen hierboven tonen de treinen van de nacht van 5 op 6 januari.

Daarnaast citeert u steeds uzelf.
Reputatie 5
Hans Elbers schreef:

Ik weet niet op welke reisplanner jij kijkt maar waar ik op kijk staat toch echt dat de laatste trein om 23.01 vertrek naar Nijmegen op 5 januari.

Ik kijk op www.ns.nl. En daar vind ik dan weer geen trein om 23:01 uur...
Reputatie 4
Hopelijk heeft Hans Elbers genoten van André Rieu en is hij na afloop keurig in Nijmegen gekomen met de NS.

Reageer