De nieuwe dienstregeling is wat mij betreft niet positief. Nu is er geen rechtstreekse verbinding meer vanuit Apeldoorn naar Amsterdam. Vast een verbetering voor de mensen die naar Utrecht moeten, maar die konden al rechtstreeks. De trein is ineens ook een stuk drukker. Normaal gesproken werkte ik nog wel in de trein vanaf Apeldoorn tot Amsterdam CS maar dat is een stuk minder. Tussen Apeldoorn en Stroe is er geen internet. Daarna laptop opstarten. Maar met een dikke 10 minuten moet je dan je hele hebben en houden inpakken om over te stappen. Daarna is het even kijken of je nog een goede plek hebt om even te werken tot aan Amsterdam. Je komt als laatste in een wederom volle trein. En dus niet zelden zit ik op het tussenstuk.
Ook gebeurt het dat de overstaptrein al weg is. Zit nml maar 2 minuten tussen, dus Ff sprintje. Dan doorrijden via Utrecht naar Amsterdam. Deze reis duurt bij voorbaat al een kwartier langer. Vanaf Utrecht is het dan gegarandeerd staan tot Amsterdam Amstel.
Kortom ben er niet blij mee.
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemorgen arnoo7.
Erg spijtig om te lezen dat jouw treinreizen er flink op achteruit zijn gegaan. Ik heb je feedback doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Hopelijk kan dit in de toekomst tot verbetering leiden.