Treinreis op 7-4 vanaf Haarlem om 23:21 naar de Vink. Laatste stukje met NS bus volgens reisplanner. Bij aankomst op Leiden reed NS-bus niet naar de Vink. Chauffeur weigerde dit; stond ook op handgeschreven briefje achter voorruit. De daar aanwezige NS-medewerkers konden ook niet helpen. Toen maar taxi genomen, die ook nog eens halverwege stuk ging. Een andere taxi heeft me uiteindelijk thuisgebracht. Helaas in alle consternatie geen bonnetje gevraagd. En ik heb geen idee van de naam van taxibedrijf. Via de chat blijft alles hangen op: ja, geen bonnetje, dus. Daar leg ik me niet bij neer.
Antwoord
Restitutie
Beste antwoord door Sander-VH
de harde waarheid is helaas dat als je geen bonnetje hebt je de kosten op geen enkele manier kan declareren. In het vervolg in zo’n situatie de klantenservice bellen want die kunnen dan een taxi regelen voor je
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.