beantwoord

Restitutie bij omreizen Traject Vrij abonnement

• 29 juli 2019
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo NS,

Ik heb een Traject Vrij abonnement tussen Leiden en Haarlem, maar op Maandag 22 juli '19 reden hier geen treinen wegens werkzaamheden. Op aanraden van een NS medewerker ben ik gaan omreizen via Amsterdam Sloterdijk en dat was prima, alles ging soepel en snel. Maar nu zie ik dat de kosten voor het omreizen wel in rekening zijn gebracht. Ik kom er op de site niet helemaal uit hoe ik dat kan terugvragen. Kun u mij hierbij op weg helpen?

Alvast bedankt voor uw hulp!
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 10:29

Hoi jur S en welkom bij de NS Community!

Het spijt mij te lezen dat je extra kosten hebt gemaakt vanwege het omreizen. Waarschijnlijk heb je in- en uitgecheckt waardoor het systeem jou extra kosten in rekening heeft gebracht.

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi jur S en welkom bij de NS Community!

Het spijt mij te lezen dat je extra kosten hebt gemaakt vanwege het omreizen. Waarschijnlijk heb je in- en uitgecheckt waardoor het systeem jou extra kosten in rekening heeft gebracht.

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Dankjewel Danny, dat ga ik doen!

Reageer