beantwoord

restitutie van een dagkaart van de spoorwegwinkel

• 3 februari 2020
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

ik heb een dagkaart voor morgen 4 februari . maar ik kijk later op de reisplanner en er blijken morgen geen treinen tussen rotterdam en dordrecht te rijgen. Kan ik nu mijn geld terugkrijgen .

ticketnummer ****

icon

Beste antwoord door Thom 3 februari 2020, 13:54

Als u een ‘kartonnen’ dagkaart heeft met een chip en u checkt er niet mee in, dan kunt u het na de dag van geldigheid terugvragen. Bij een e-ticket, ook uit de spoordeelwinkel, is restitutie niet mogelijk, ook niet als de oorzaak buiten u ligt, dan wel bij een verstoring bij NS. Het is niet na te gaan of de e-ticket is, dan wel wordt gebruikt.

Elke dag is er wel ergens een verstoring, het kan niet zo zijn dat bij een dagkaart  restitutie zal plaatsvinden op basis daarvan. Reizen is op deze wel mogelijk, hooguit wat minder frequent.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Ik weet niet waar u dat ziet maar er rijden morgen gewoon treinen tussen Rotterdam en Dordrecht, echter valt de helft van de sprinters uit tussen deze 2 stations maar verder rijden er gewoon treinen.

Reputatie 7
Badge +4

Als u een ‘kartonnen’ dagkaart heeft met een chip en u checkt er niet mee in, dan kunt u het na de dag van geldigheid terugvragen. Bij een e-ticket, ook uit de spoordeelwinkel, is restitutie niet mogelijk, ook niet als de oorzaak buiten u ligt, dan wel bij een verstoring bij NS. Het is niet na te gaan of de e-ticket is, dan wel wordt gebruikt.

Elke dag is er wel ergens een verstoring, het kan niet zo zijn dat bij een dagkaart  restitutie zal plaatsvinden op basis daarvan. Reizen is op deze wel mogelijk, hooguit wat minder frequent.

Reageer