beantwoord

Rit 1832 Lelystad Centrum-Schiphol Airport vertrektijd 10.43 altijd vol

• 11 februari 2019
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 4
Zoals ik al eerder heb beschreven* wordt deze rit stelselmatig met een 4 baks DDZ gereden en is deze erg vol. Vandaag was dit ook weer het geval. Wanneer wordt hier is wat aan gedaan?

https://community.ns.nl/dienstregeling-59/verleninging-trein-lelystad-centrum-schiphol-airport-54966
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 februari 2019, 12:34

Hallo Johnny!

Ik zie dat hier in het andere topic ook het volgende door Jeroen is aangegeven:

Dit is bekend maar ook hier geldt dat er op dit moment geen ander materieel/meer materieel beschikbaar is om deze treinen te versterken. Hopelijk zal dit wel vrijkomen als er geschoven kan worden zodra de SNG in het Noorden ingezet gaat worden. Dan komen er in ieder geval meerdere ICM treinstellen vrij van die trajecten.

Wanneer hier iets aan gedaan wordt durf ik niet precies aan te geven, maar weet dat er aan gewerkt wordt.
Bekijk origineel

2 reacties

Zoals ik ook al in het andere topic schreef: hier zal waarschijnlijk niet snel is veranderd worden. Het is maar een relatief klein stukje van de rit dat het inderdaad voller is.
Hallo Johnny!

Ik zie dat hier in het andere topic ook het volgende door Jeroen is aangegeven:

Dit is bekend maar ook hier geldt dat er op dit moment geen ander materieel/meer materieel beschikbaar is om deze treinen te versterken. Hopelijk zal dit wel vrijkomen als er geschoven kan worden zodra de SNG in het Noorden ingezet gaat worden. Dan komen er in ieder geval meerdere ICM treinstellen vrij van die trajecten.

Wanneer hier iets aan gedaan wordt durf ik niet precies aan te geven, maar weet dat er aan gewerkt wordt.

Reageer