Rotterdam Noord - Trein stopt weer eens niet

• 13 October 2021
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

De sprinter van 8:43 reed vannochtend vrolijk door en stopte pas na het perron. Vervolgens reed de trein na een korte stop van 4 a 5 seconden weer door. Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt op dit traject. Ik vraag me af wat hier toch structureel mis gaat.. Een technische storing? Een persoonlijke fout? Graag een terugkoppeling, zodat ik mij ook kan verantwoorden waarom ik ergens later aankom.

4 reacties

Welkom bij de Community, PietStraatlantaarn.

Heel vervelend dat de trein door is gereden vanmorgen. Ik zie dat er op Rotterdam Noord 2 treinen vertrekken om 8.43 uur. Het is me dan ook niet helemaal duidelijk om welke van de twee het gaat. Gaat het om de trein naar Rotterdam Centraal of de trein naar Gouda Goverwelle?

Reputatie 7
Badge

Welkom bij de Community, PietStraatlantaarn.

Heel vervelend dat de trein door is gereden vanmorgen. Ik zie dat er op Rotterdam Noord 2 treinen vertrekken om 8.43 uur. Het is me dan ook niet helemaal duidelijk om welke van de twee het gaat. Gaat het om de trein naar Rotterdam Centraal of de trein naar Gouda Goverwelle?

Als ik op Treinposities.nl kijk, is dit de 7720 geweest, richting Rotterdam.

Die zag ik inderdaad ook staan. Echter de trein richting Goverwelle lijkt ook niet gestopt te zijn:see_no_evil:, althans daar is 3 km/u geregistreerd bij station Rotterdam Noord. Vandaar dat ik het niet met 100% zekerheid durfde te gooien op de trein naar Rotterdam CS. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge

Die zag ik inderdaad ook staan. Echter de trein richting Goverwelle lijkt ook niet gestopt te zijn:see_no_evil:, althans daar is 3 km/u geregistreerd bij station Rotterdam Noord. Vandaar dat ik het niet met 100% zekerheid durfde te gooien op de trein naar Rotterdam CS. :sweat_smile:

Je hebt gelijk, die had ik even verkeerd beoordeeld. Dan even op antwoord van TS wachten.

Het is wel zo dat Noord vanaf Alexander iets makkelijker te missen is dan vanuit Rotterdam en je rijdt harder, maar we wachten even af.

Reageer