samenreizen mogelijk? | NS Community

samenreizen mogelijk?

  • 15 December 2022
  • 28 reacties
  • 483 Bekeken

Betreft: trein 16 december vertrek Den Haag CS 12:55 uur - aankomst Deventer 14:28 uur. Stopt deze op spoor 3 in Gouda om 13:14 uur zodat wij kunnen samen reizen vanaf Gouda met reizigers uit Rotterdam? 


28 reacties

Badge +3

Maar goed, iemand (student of zo) die het recht heeft om 3 mensen op sleeptouw te nemen met Samenreiskorting wordt lastiger..

NS was aanvankelijk ook van plan abonnementhouders nog maar drie keer per maand de mogelijkheid te geven om samenreiskorting aan te schaffen.

Dus moet een abonnementhouder nu ineens iets aanschaffen (een code)? om mensen mee te kunnen laten reizen? 🙄😣

Schaf het dan maar helemaal af (mijn mening).

 

Dus moet een abonnementhouder nu ineens iets aanschaffen (een code)? om mensen mee te kunnen laten reizen? 🙄😣

Schaf het dan maar helemaal af (mijn mening).

Dat was inderdaad het beste geweest.

Badge +3

Lees ook dit draadje https://twitter.com/mijvoorbeterov/status/1603511159319150593

Iemand van V&S:

Ik ben er wel blij mee, 50% van de "samenreiskorting" tickets worden onterecht gebruikt. Scheelt mij een hele hoop UVB/waarschuwingen.

en HC Cato (35 jaar NS):

Ik ook! En het scheelt dan ook dat deze kaartjes alleen rechtmatig kunnen worden gekocht en gebruikt. Dat het zo moet is aan onze reizigers zelf te danken!

Reageer