mijn vriendin ging met ons dochtertje voor het eerst met de trein naar de stad. Wat eigenlijks iets leuks had moeten zijn kreeg een vervelende wending.
Mijn vriendin ging lopend met ons dochtertje naar het station, waar ze op wilde stappen. Helaas ging het niet zo makkelijk tot het lukt niet. Omdat ze een kinderwagen met een baby bij der had.
daarom vroeg ze even of de NS conducteur of ze haar kon helpen de kinderwagen in te tillen. Hierbij antwoorden deze man, nee je had maar iemand mee moeten nemen om je te helpen??? Als ik mee kon had ze de trein niet nodig gehad heb gewoon een auto. Plus je weet de privé omstandigheden niet van je reizigers.
Gelukkig hebben we nog senioren die moeder met kind wel willen helpen hartelijk dank meneer

eindelijk opgestapt in Tiel passewaay richting Tiel en gearriveerd. Wil mijn vriendin uitstappen met ons dochtertje en wagen natuurlijk, gelukkig heeft de zelfde lieve meneer haar geholpen.
toen ze uitstapte Zach ze dat de zelfde NS conducteur een andere vrouw met buggy wel helpte het enige verschil was zei was blank.
jonge jonge, dit gaf mijn vriendin nog meer een nasmaak. Dit valt in mijn ogen gewoon onder discriminatie en niet dienstverlenend richting jullie reizigers.
Mijn vriendin had geen lekker gevoel en wilde daarom ook niet terug reizen met de trein, wat mij weer snipper uren heeft gekost om haar op te halen.
Ik ben gelijk naar het station gereden NS Controleur om verhaal te halen, heb me gemeld bij een klanten service paal die mij de advies gaf om klanten service te bellen. Alleen hierbij heb ik niet het gevoel dat er ook echt iets mee gebeurd.
daarom heeft klantenservice mij het advies gegeven om het is online te doen.
hier wat informatie over de NS conducteur en de reis:
datum 23-01-2019
Aankomst tijd 11:54
trein 3134
beschrijving conducteur
moustache snor rond 40-45
wat wij willen:
dat dit nooit meer gebeurd we moeten respect hebben voor elkaar maak niet uit welke huidskleur.
vergoeding van de afschuwelijk reis waar ik niet voor betaald heb.
mijn tijd vergoed om haar op te halen.
spijtbetuiging van deze conducteur.
mvg
maarten en soraya