beantwoord

Schiphol - Den Haag

• 6 februari 2018
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

Gaat de 8.27 intercity nog rijden vandaag?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 6 februari 2018, 08:35

Goedemorgen Mikis de Winter, welkom op dit forum.
Uw trein is vertrokken van spoor 5.
Op een minuutje kijken we toch niet? Pas bij 3 minuten vertraging komt NS in het boetebankje 😉 En vervangende bussen zijn er niet binnen 2 uur, dus dan zou u sowieso te laat in Den Haag komen.

U komt op tijd op uw afspraak.
Bekijk origineel

5 reacties

Het gaat om de intercity vanaf Schiphol naar Den Haag CS. Alle treinen rondom deze intercity zijn uitgevallen. De NS biedt geen vervangend vervoer aan. Voor mij is het erg belangrijk om 9.15 op Den Haag CS te zijn. Gaat die intercity van 8.27 nog rijden vandaag?
Reputatie 7
Badge
Goedemorgen Mikis de Winter, welkom op dit forum.
Uw trein is vertrokken van spoor 5.
Op een minuutje kijken we toch niet? Pas bij 3 minuten vertraging komt NS in het boetebankje 😉 En vervangende bussen zijn er niet binnen 2 uur, dus dan zou u sowieso te laat in Den Haag komen.

U komt op tijd op uw afspraak.
Werkzaamheden zijn er al sinds gisteren, die bussen hadden ze eerder kunnen regelen.
Er werd ook geen reisadvies gegeven, ik ben van Hoofddorp via Schiphol gegaan om Leiden te bereiken.
Pas tegen 8 uur werd er omgeroepen dat er bussen werden ingezet.
het is de laatste tijd wel erg vaak raak op de Schiphollijn. Maar we moeten relativeren alleen is mijn werkgever daar vanmorgen mee gestopt....
Gelukkig kwam ik op tijd en als ervaren treinreiziger ben ik best wat gewend. Laatst zat ik vier uur vast en dat kan ik best relativeren. Ik deel de observaties van Bob hieronder. Wat kan de NS redelijkerwijs voor ons doen?
Ondertussen hebben we nu 5 onverwachte storingen waaronder (weer) een defecte trein bij Schiphol, en gebroken sporen en seinstoringen....

Reageer