beantwoord

slechte informatievoorziening

• 2 maart 2021
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Waarom wordt er nooit op tijd meer iets omgeroepen? Doodleuk sta ik op tijd op station hilversum op de intercity te wachten naar Adam Zuid van 8.24. De sprinter van 8.16 komt eerst langs er rijdt verder. Pas daarna komt op het bord te staan dat de intercity niet rijdt.. ik had notabene de reis in de app opgeslagen, omdat het hier bijna dagelijks misgaat. Ook daar niks. 2 mjn van te voren roepen ze wat om.. 8.22 dus en moet je met de sprinter van 8.32. Precies 25 min vertraging zodat je ook geen geld mag terugvragen 👍👍

Het begint echt triest te worden..check aub mijn historie en je ziet meer vertraging dan dat de reis normaal rijdt.. belachelijk.

icon

Beste antwoord door Denice NS 2 maart 2021, 10:22

Erg vervelend natuurlijk dat er niet tijdig wordt omgeroepen wanneer de Intercity niet zal rijden en je bijvoorbeeld nog op de Sprinter van 8.16 uur kan stappen. Ik ga je signaal in elk geval doorgeven! Helaas is het niet altijd mogelijk om tijdig om te roepen omdat de reisinformatie later bekend is.

Bekijk origineel

2 reacties

Erg vervelend natuurlijk dat er niet tijdig wordt omgeroepen wanneer de Intercity niet zal rijden en je bijvoorbeeld nog op de Sprinter van 8.16 uur kan stappen. Ik ga je signaal in elk geval doorgeven! Helaas is het niet altijd mogelijk om tijdig om te roepen omdat de reisinformatie later bekend is.

Reputatie 7
Badge +3

Op https://treinposities.nl/ritinfo/20210302/11622  wordt in de Verloop planning van de rit een tijd van 8:15:56 aangegeven dat de trein zou zijn vervallen.  Dat is dus op hetzelfde moment dat de sprinter langs het perron stond en de vertrekprocedure (bijna) werd gestart (Stop van 08:15:41 tot 08:16:30)

Wel geeft de vertrekstaat van Hilversum, behalve dat die IC van 8:24 vervallen is, een vertraging van 9 minuten aan. Gaf het scherm (en de reisplanner/app) voor de melding van vervallen verscheen wel die vertraging aan voor de IC? 

Reageer