beantwoord

SLT opnieuw terug in de 4400

• 1 september 2020
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Reputatie 2

Wanneer komen deze treinen terug op dit traject, ik mis ze wel en ze zitten fijner ze zijn ingezet in de dienstregeling van 2019 tot de basisdienstregeling inging zijn ze eruit gehaald, ik zie ze soms op de rangeerterrein staan bij eindhoven maar wanneer komen ze hier rijden? en komen de SGMM ook ooit hier rijden? zodat de flirts op andere trajecten langer gemaakt kunnen worden, het wordt steeds drukker merk ik.

icon

Beste antwoord door Tamzin 1 september 2020, 09:35

De SGMM wordt langzamerhand afgevoerd dus de kans is klein dat die nog in treinseries gaat rijden waar die nu niet rijdt. De inzet van SLT is een aanvulling op de Flirt in Brabant als dat om capaciteitsredenen nodig is. Alhoewel de sprinters op dit moment veel voller zijn dan de intercity's zijn er vrijwel geen treinen die vol zitten en daarom verlengd zouden moeten worden.  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

De SGMM wordt langzamerhand afgevoerd dus de kans is klein dat die nog in treinseries gaat rijden waar die nu niet rijdt. De inzet van SLT is een aanvulling op de Flirt in Brabant als dat om capaciteitsredenen nodig is. Alhoewel de sprinters op dit moment veel voller zijn dan de intercity's zijn er vrijwel geen treinen die vol zitten en daarom verlengd zouden moeten worden.  

Reageer