Sneeuw, waar?

• 30 januari 2019
  • 9 reacties
  • 297 Bekeken

Nog geen sneeuwvlok te zien. Vind het allemaal wel erg overspannen dit. Nu een half uur wachten op een koud Rotterdam Centraal ❄️

9 reacties

Reputatie 5
De NS rijdt niet alleen hier in Rotterdam maar landelijk en dat heeft consequenties voor de dienstregeling zie trouwens ook dit bericht https://www.ad.nl/buitenland/live-sneeuw-valt-tegen-maar-vanaf-zes-uur-pas-echt-code-geel~a7bb63a4/
Ik zie nu in Eindhoven toch echt wel wat sneeuw, hoorde ook dat er sneeuw ligt in Maastricht, dus het sneeuwt toch wel. Het sneeuwfront rukt langzamer op dan verwacht.
Reputatie 7
Badge
❄❄❄
Reputatie 7
Badge
Nog geen sneeuwvlok te zien. Vind het allemaal wel erg overspannen dit. Nu een half uur wachten op een koud Rotterdam Centraal ❄️
Tja, ik heb ook mijn regenpak geregeld voor Jan Joker aangetrokken omdat het KNMI en Buienradar hadden voorspeld dat er regen zou komen.
Vorige week waren de verwachtingen een stuk accurater dan ze voor vandaag waren. Had er inderdaad 8 cm (of meer) gevallen, had iedereen wel begrepen waarom de maatregelen genomen waren.
Reputatie 5
Ik sta ondertussen al een aantal uren op sneeuw te wachten. Er zijn wel treinen voorbij gekomen maar geen sneeuw. Staat het personeel van NS en Prorail nu ook te stampvoeten van boosheid dat de sneeuw niet op tijd is gekomen. Hebben ze nu ook recht op GTBV?😂
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem ligt niet bij NS naar bij het KNMI dat te pas en te onpas code geel of rood afgeeft. Code inflatie zogezegd.
Badge
Ik sta ondertussen al een aantal uren op sneeuw te wachten. Er zijn wel treinen voorbij gekomen maar geen sneeuw. Staat het personeel van NS en Prorail nu ook te stampvoeten van boosheid dat de sneeuw niet op tijd is gekomen. Hebben ze nu ook recht op GTBV?😂
Nee maar ik heb wel lopen zweten omdat ik te warm gekleed was en moest veel verder lopen naar mijn cabine omdat ik met verlengde treinen reed. 🤣 Is dat ook goed ?
Reputatie 7
Badge +3
Niet zo klagen Jeroen. Je had gratis fitness en sauna 🤣
Niks aan de hand.... maar wel de stoptrein naar gouda om het half uur laten rijden.....

Reageer