beantwoord

Snelbus

• 24 mei 2019
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

Goedemorgen,

Ik moet morgen naar Veenendaal vanuit Leeuwarden.
Er staat dat ik een snelbus moet nemen richting Meppel om 06:40 maar ik vind nergens waar ik op moet stappen of welke lijn ik moet hebben

Mijn vraag is:
Wat is een snelbus? en waar moet ik opstappen / welke lijn moet ik hebben.

Groet,
Tineke Bleeker
icon

Beste antwoord door bryan 24 mei 2019, 09:44

Een snelbus in deze context is een door NS geregelde bus. Deze gaat van station naar station. Op het station staat aangegeven waar deze precies vertrekt. Let wel, bij NS bussen is de vertrektijd slechts een indicatie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
Een snelbus in deze context is een door NS geregelde bus. Deze gaat van station naar station. Op het station staat aangegeven waar deze precies vertrekt. Let wel, bij NS bussen is de vertrektijd slechts een indicatie.
Badge
De NS bus staat in Leeuwarden aan de voorkant van het station en mocht u ook terug reizen in Zwolle zullen de NS bussen aan de zuidzijde van het station te vinden zijn.

Let op, u moet wel inchecken en uitchecken bij de bus op een mobiele in- en uitcheck zuil
Hallo Tineke123, en welkom bij de NS Community.

Goed dat je je vragen hier stelt! Ik zie dat je al een aantal bruikbare reacties hebt. Een kleine aanvulling is dat je met je treinticket in de snelbus mag. Als je een E-ticket hebt, hoef je niet in te checken, maar kan je gewoon de bus in die jouw trein vervangt.

Je hebt een flinke reis voor de boeg. Alvast een goede reis gewenst!

Reageer