beantwoord

Snelbus Meppel naar t harde

• 16 juli 2021
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Hoi! 

Ik moet morgen van Heerenveen naar Rotterdam, maar ik moet overstappen in Meppel naar een Snelbus. Waar kan ik die Snelbus vinden?

Groetjes,

Rosalie

icon

Beste antwoord door Thom 16 juli 2021, 15:20

Nee, u reist van Meppel naar ‘t Harde en dan met de trein verder naar Rotterdam. De snelbus in Meppel wordt met borden aangegeven, die staat direct bij het (bus-) station en in ‘t Harde komt u aan op de parkeerplaats direct naast het perron. Het kan niet missen. Neem echt de snelbus naar ‘t Harde, die gaat Zwolle voorbij, u reist via de autosnelweg.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nee, u reist van Meppel naar ‘t Harde en dan met de trein verder naar Rotterdam. De snelbus in Meppel wordt met borden aangegeven, die staat direct bij het (bus-) station en in ‘t Harde komt u aan op de parkeerplaats direct naast het perron. Het kan niet missen. Neem echt de snelbus naar ‘t Harde, die gaat Zwolle voorbij, u reist via de autosnelweg.

Nee, u reist van Meppel naar ‘t Harde en dan met de trein verder naar Rotterdam.

Ja, excuses. Bedoelde Meppel. Maar waar vind ik die snelbus op station Meppel?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het boven aangevuld.

Welkom bij de NS Community, rosalie274. Wat Thom ook al aangeeft, het kan bijna niet missen. Je kunt ook de andere mensen volgen, de meeste zullen verder gaan met de snelbus. 
Alvast een goede reis gewenst morgen! 

Reageer