beantwoord

(Spits) sprinters Rhenen/Veenendaal Uitgeest

• 3 May 2021
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 2

Ik las in de media dat alle sprinters weer zouden gaan rijden op dit traject per 3 mei 2021, op dit traject gebruik ik het stuk Bunnik-Utrecht. 

Vandaag is het 3 mei, maar in de planner en de actuele vertrektijden zie ik nog steeds maar 2 treinen per uur in plaats van de 4 die er voor corona waren in de spits. Voor zover ik kan overzien zijn er geen treinen bij gekomen.

Is bekend wanneer die spitstreinen dan wel weer gaan rijden? Ze geven mij een veel gunstiger overstap, dus ik mis ze wel.

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 May 2021, 08:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In de NS reisplanner kun je als je “Opties” aanklikt, bij voorkeuren aanvinken om alleen met sprinters te reizen. Dan zie je geen advies waarin je moet overstappen op een intercity.

Hoe laat wil je vertrekken uit Zaandijk, Kikje?

Ik wil met de sprinter vanaf zaandijk naar rhenen. Maar de NS planner wil mij perse laten overstappen in een intercity. Dat wil ik dus niet!! Ik wil lekker boemelen en in die sprinter blijven zitten. Maar hoe weet ik nu hoe laat ik de trein moet nemen om rond elf uur in rhenen te zijn?

Reputatie 2

Dank je, inderdaad reed hij vandaag wel, en ik heb hem ook genomen  (lekker rustig ook nog eens, men moet er vast nog aan wennen).

Ik had gisteren nog in de reisplanner gekeken op een aantal dagen in de toekomst tot in juni, had deze diensten niet gevonden. Vandaag vond ik ze wel. Raar, maar ben er blij mee dat ze weer rijden.

Badge +3

Vandaag is de dienstregeling op dat traject aangepast vanwege werkzaamheden. Ze rijden weer vanaf morgen tot en met vrijdag 7 mei, en dan komende week kennelijk niet, en vanaf maandag 17 mei weer wel.

Reageer