beantwoord

Spitstreinen vanaf Den Helder naar Maastricht, vertrektijden 6.47 en 7.17 uur.

• 25 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
In de nieuwe dienstregeling zie ik dat deze 2 (spits)treinen zijn geannuleerd. Ik las in een eerder gestelde vraag over deze 2 treinen dat deze "spitstreinen s800" worden genoemd. De term s800 zegt me niets maar is het zo dat de vertrektijden die ik noem, in de nieuwe dienstregeling zijn vergeten op te nemen, of zie ik dat onjuist.
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 oktober 2016, 19:08

Zoals u zelf ook al had gezien, is in een ander topic al genoemd dat het hier een fout betreft. Deze treinen blijven dus wel rijden en zullen binnenkort weer in de reisplanner worden opgenomen.

Treinserie 800 is de naam voor de intercity tussen Alkmaar en Maastricht. Met de spitsritten daarvan worden de treinen bedoeld die beginnen in Den Helder.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Zoals u zelf ook al had gezien, is in een ander topic al genoemd dat het hier een fout betreft. Deze treinen blijven dus wel rijden en zullen binnenkort weer in de reisplanner worden opgenomen.

Treinserie 800 is de naam voor de intercity tussen Alkmaar en Maastricht. Met de spitsritten daarvan worden de treinen bedoeld die beginnen in Den Helder.

Reageer