beantwoord

Spoorboekloos rijden kost meer tijd voor overstappers

• 9 januari 2018
  • 10 reacties
  • 315 Bekeken

traject Vught Amsterdam slechte aansluiting
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 januari 2018, 21:49

Hallo JosjeB en welkom op het NS Serviceforum.

Helaas, zoals je omschrijft, heeft de 10-minutentrein ook nadelige gevolgen, waarvan sommige simpelweg niet opwogen tegen de voordelen van zo'n dienstregeling. Ik begrijp echter wel dat het vervelend is voor reizigers om deze hinder te ervaren. Graag speel ik deze feedback dan ook door voor je, maar verwacht helaas niet op korte termijn een heuze verandering voor dit traject. Zou je mij, zoals Klant_Jac al vraagt, wat extra informatie over jouw treinreis willen geven?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge
Welke dag? Welke tijd?
Reputatie 7

Helaas, zoals je omschrijft, heeft de 10-minutentrein ook nadelige gevolgen, waarvan sommige simpelweg niet opwogen tegen de voordelen van zo'n dienstregeling. Ik begrijp echter wel dat het vervelend is voor reizigers om deze hinder te ervaren. Graag speel ik deze feedback dan ook door voor je, maar verwacht helaas niet op korte termijn een heuze verandering voor dit traject. Zou je mij, zoals Klant_Jac al vraagt, wat extra informatie over jouw treinreis willen geven?
Reputatie 7
Badge
Slechter? Nadelig? Naar Amsterdam Centraal?
Is overdags weer net zo snel als vroeger! Ik stap vaak op in Vught, en ben er blij mee. Overstappen op zelfde perron, zonder 20 minuten wachten. En als je niet zo snel loopt, zoals ik, wacht je in Den Bosch op de volgende trein 10 min. later, zonder overstappen in Utrecht. Ook naar Amsterdam Zuid en Schiphol goede aansluiting vanuit Vught.
Alleen na 21 uur duurt het kwartier langer, maar dat was vorig jaar ook zo.

Reputatie 7
Badge
Wie bepaalt dit onjuiste antwoord??
TS reageert niet op vragen, en de reis Vught naar Amsetrdam is in jaren niet zo goed geweest als nu!

Gemarkeerd als antwoord: Thomas NS op 9 januari 2018, 21:49

7 minuten eerder vertrekken in de spits en nog steeds 15 min overstaptijd. Terwijl er iedere 10 min een intercity rijdt. Nu op dit moment 21.25 terugreis 21 min overstaptijd den bosch -vught
Reputatie 7
Badge
7 minuten eerder vertrekken in de spits en nog steeds 15 min overstaptijd. Terwijl er iedere 10 min een intercity rijdt. Nu op dit moment 21.25 terugreis 21 min overstaptijd den bosch -vught

heb je het nu over rechtstreekse treinen van Den Bosch naar Amsterdam CS? Want met perronwisseloverstap in Den Bosch en Utrecht ben je 10 min. eerder in Amsterdam:
5 minuten na aankomst sprinter uit Vught vertrekt de intercity naar Utrecht en Amsterdam Arena en Ams Zuid. In Utrecht overstappen als je op Amstel of Centraal moet zijn.

Terugreis gaat even snel: (geen 21 maar 6 minuten overstap in Den Bosch)

Overstappen in Utrecht, Slecht idee. Zeker in de spits.
Reputatie 7
Badge
ah.
Dat is uw keuze. Niet klagen met onware informatie! We worden zo'n zeurland :(
Neem in Den Bosch een kop koffie en geniet van de kortere overstap dan vroeger.

Spoorboekloos rijden kost minder tijd voor overstappers. En wie niet overstapt heeft tijd voor koffie!
Reputatie 2
ah.
Dat is uw keuze. Niet klagen met onware informatie! We worden zo'n zeurland :(
Neem in Den Bosch een kop koffie en geniet van de kortere overstap dan vroeger.

Spoorboekloos rijden kost minder tijd voor overstappers. En wie niet overstapt heeft tijd voor koffie!

Een treinverbinding. Best - Boxtel - Vught - Zaltbommel - Geldermalsen - Maarssen - Amsterdam Centraal zou een prachtplan zijn. Gelijk invoeren per maart 2018
Badge
En daar gáát DSSU 😉

Reageer