Spoornet overzicht Nederland. | NS Community
beantwoord

Spoornet overzicht Nederland.

  • 11 December 2021
  • 9 reacties
  • 860 Bekeken

Wie weet waar ik een overzicht van het Nederlandse spoornet kan verkrijgen. Mijn kleinzoon van 6 jaar is helemaal gek van treinen en gaat regelmatig nu al treinen spotten op de stations. Wil hemplezieren met een overzichtskaart van het treinnet door Nederland.

Wie heeft een advies.

icon

Beste antwoord door Nathaniël 12 December 2021, 07:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3

Als zelf printen geen bezwaar is even aan Google vragen. Krijg je voldoende links met mooie kaarten; downloaden, printen, strikje eromheen, klaar. 

Reputatie 2

Hallo Rudispoor,

Rover heeft inmiddels de spoorkaart op hun website staan.

NS zal ongetwijfeld gaan volgen daar waar de nieuwe dienstregeling vandaag is in gegaan.

spoorkaart 2022 ns_DEF kaart2 (rover.nl)

Reputatie 6

Hallo Rudispoor. Welkom bij de NS Community. 

Wat leuk dat je kleinzoon een passie voor treinen heeft ontdekt! Ik zie dat Nathaniël al een link heeft gegeven naar de nieuwste spoorkaart. Met een lijstje er omheen is het misschien een leuk stuk voor aan de muur? Wat je er ook mee gaat doen, ik hoop dat het een top cadeau wordt! 

Reputatie 7
Badge +1

Je zou de spoorkaart eventueel nog in een wat groter formaat kunnen laten drukken als poster/vergroting. 

Als je hem dan ook nog de tip van Daniël opvolgt en er een mooi lijstje omheen doet moet dat vast helemaal goedkomen!

Badge +3

En voor een wat simpeler versie, zie https://www.ns.nl/binaries/_ht_1607588395551/content/assets/ns-nl/tarieven/tariefeenhedenkaart-van-nederland-2021.pdf

en https://www.ns.nl/binaries/_ht_1607588395086/content/assets/ns-nl/tarieven/detailkaarten-van-nederland-2021.pdf

En op poster-formaat (B2) de kaart van Sebastiaan van den Brink (€ 25,-)

https://svdb.shop/nl/products/nederlandse-spoorkaart

Hartelijk dank allen voor de tips en adviezen. Hiermee gaat het vast lukken om mijn kleinzoon te verassen.

Met vriendelijke groeten,

Rudi


Heb me rot lopen zoeken naar deze kaart op de NS-site (digitaal dus).

 

WAAROM in hemelsnaam is deze niet te vinden op NS.nl ??? Dit is toch basisinformatie, die makkelijk te zoeken en te vinden moet zijn? 

Ook een geweldige PR-mogelijkheid. (En ook een onderwijskundige bijdrage aangezien de topografische kennis van de gemiddelde Nederlander dramatisch is.)

Badge +3

De tariefeenhedenkaart is te vinden op de pagina met informatie over de tarieven: www.ns.nl/tarieven. Er is ook een spoorkaart die er (naar mijn mening) fraaier uitziet en informatie bevat over de frequenties; die vindt u bij dit nieuwsbericht.

De tariefeenhedenkaart is te vinden op de pagina met informatie over de tarieven: www.ns.nl/tarieven. Er is ook een spoorkaart die er (naar mijn mening) fraaier uitziet en informatie bevat over de frequenties; die vindt u bij dit nieuwsbericht.

Dank je wel! Mooi!

 

Maarre… wie verzint die naam?? Tariefeenhedenkaart… met gezond boeren (en niet boeren) verstand kun je dit toch nooit vinden?! Kan dit niet wat logischer, NS?

Reageer