beantwoord

Sprinter Borne-Apeldoorn

• 4 mei 2017
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Waarom gaat er om 7.42 uur geen sprinter meer van Borne richting Apeldoorn? Dit is juist een tijdstip waarop veel mensen reizen.
icon

Beste antwoord door Tamzin 4 mei 2017, 14:34

Het gedeelte van deze rit dat is opgeheven betreft het stuk Enschede-Almelo. Dat lijgt in zijn geheel in Overijssel en dat werd daarom ook de Provincie Overijssel betaald. Op het Gelderse deel is bij deze treinserie niets veranderd.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Omdat die sprinter werd betaald door de provincie Overijssel en die heeft de betaling gestopt. NS wil op eigen kosten alleen nog in de drukke richting ('s morgens naar Enschede) rijden.
Hmmm, Apeldoorn ligt niet in de Provincie Overijssel, maar in de Provincie Gelderland. Misschien kun je bij de provincie Gelderland een suggestie doen. Het is wel een van de rijkste provincies van Nederland volgens mij. Maar van Overijssel ben ik helaas niet bekend om. Misschien is Overijssel een beetje als Noord-Holland als het toch om low-budget gaat.
Reputatie 7
Badge +3
Het gedeelte van deze rit dat is opgeheven betreft het stuk Enschede-Almelo. Dat lijgt in zijn geheel in Overijssel en dat werd daarom ook de Provincie Overijssel betaald. Op het Gelderse deel is bij deze treinserie niets veranderd.
Welkom op ons forum, Marleen92.

Ik kan goed begrijpen dat je gebruik wilt maken van deze trein. Zoals Tamzin aangeeft, is deze trein uit de dienstregeling gehaald.

Reageer