beantwoord

Staking 28 mei 2019

• 20 mei 2019
  • 4 reacties
  • 14057 Bekeken

Kan ik op 28 mei met de trein van Nijmegen naar Schiphol?
icon

Beste antwoord door Danny NS 20 mei 2019, 12:17

Hoi @CRoska en welkom bij de NS Community!

Het is nog niet bekend wat de staking voor impact zal hebben op de dienstregeling. Houd onze website goed in de gaten voor de laatste berichtgeving.

Er zijn al veel topics gestart betreft de geplande staking op 28 mei. Hier vind je alle topics terug.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @CRoska en welkom bij de NS Community!

Het is nog niet bekend wat de staking voor impact zal hebben op de dienstregeling. Houd onze website goed in de gaten voor de laatste berichtgeving.

Er zijn al veel topics gestart betreft de geplande staking op 28 mei. Hier vind je alle topics terug.
Badge +3
Gezien het feit dat de drie vakorganisaties hebben opgeroepen tot een landelijke staking lijkt me de kans dat er treinen rijden van Nijmegen naar Schiphol op 28 mei net iets groter dan nul. Ik raad aan om nu al te gaan kijken naar alternatief vervoer. Het streekvervoer naar Schiphol zal ook niet rijden.

Het enige wat nog kan voorkomen dat de staking doorgaat is het afsluiten van een pensioenakkoord. Maar dat zit er niet in.
Reputatie 7
Badge +3
Kan ik op 28 mei met de trein van Nijmegen naar Schiphol?
Als u met de KLM vliegt kunt u wel gebruik maken van de KLM-bus tussen Nijmegen en Schiphol.
Badge +3
De KLM-bus moet wel van te voren geboekt worden. Ik zou z.s.m. contact opnemen met de KLM om de bus te reserveren.

https://www.klm.com/travel/cw_nl/plan_and_book/ticket_information/travel_by_train_or_bus_on_a_KLM_ticket/index.htm

Reageer