beantwoord

Staking

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 3
NS gaat dus gewoon geld verdienen over de rug van de reizigers die geen kant op kunnen met hun dal voordeel abonnement.

Want als je om 6:33 inchekt moet je binnen 30 minuten een trein nemen, dat kan door NS niet. Dus moet je betalen, of je krijgt een gepeperde boete. De reizigers worden op kosten gejaagd en NS is de lachende 3e.
Volgens de planning nu gaat de eerste trein (gouda-amsterdam) om 7:49. Normaal vertrek ik 6:19. Nu later weg, dus op het werk ook later weg . En dan weer in de spits reizen
Reputatie 5
Hoe gaat het morgen met mijn dalvrij kaart. Als ik pas na 7 uur kan reizen, moet ik betalen.
Welke reis ben je van plan af te leggen?

Hoe gaat de NS deze verloren tijd financieel compenseren.
De NS gaat geen gevolgschade financieel compenseren. Kan je niet tegen het werk zeggen dat je later bent of vanuit huis werken?
Reputatie 3
Een goede vraag, zit exact met het zelfde probleem. Buiten dat ga ik door de staking nooit op tijd op mijn werk zijn (normaal neem ik 6:23 de trein), dat wordt nu een uur later. Het zal toch niet zo zijn dat ze zeggen check maar om 6:34 in en ga een uur wachten.

Ik heb even gekeken voor mijn reis, in plaats van 7:28 ben ik er nu om 8:54. Hoe gaat de NS deze verloren tijd financieel compenseren.

Reageer