staking Midden Nederland dinsdag 30-08 | NS Community
beantwoord

staking Midden Nederland dinsdag 30-08

  • 29 August 2022
  • 7 reacties
  • 470 Bekeken

Rijden er morgen vanuit Amsterdam wel treinen van en naar Utrecht? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 29 August 2022, 11:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Utrecht valt onder de regio waar dan gestaakt is, dus ik verwacht dat dat hooguit zeer sporadisch mogelijk zal zijn. Maar ergens vanmiddag zal NS wel weer bekend maken dat de reisplanner in de loop van de avond wordt bijgewerkt, dus iets meer zekerheid krijg je vanavond laat pas en dan nog zal men melden dat ze de impact niet precies in kunnen schatten en dat je voor vertrek maar moet kijken wat er rijdt.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou er niet op rekenen en nu al vast kijken naar alternatieven.

Wordt de reisplanner geupdate? ik zou morgen van Best naar Schiphol reizen

Vanavond zal er wel al meer over bekend zijn, maar blijf de reisplanner in de gaten houden. Het kan zijn dat er later ook nog wijzigingen plaatsvinden.

Reputatie 7
Badge +3

Wordt de reisplanner geupdate? ik zou morgen van Best naar Schiphol reizen

Als je via Tilburg en Breda gaat zou het misschien wel kunnen, via Utrecht kun je vergeten. 

Vanavond zal er wel al meer over bekend zijn, maar blijf de reisplanner in de gaten houden. Het kan zijn dat er later ook nog wijzigingen plaatsvinden.

De reisplanner van vanmorgen bleek op het station helaas niets waard, dus ik zou er maar op rekenen dat het niet mogelijk is.

Wordt de reisplanner geupdate? ik zou morgen van Best naar Schiphol reizen

Als je via Tilburg en Breda gaat zou het misschien wel kunnen, via Utrecht kun je vergeten. 

En ook dat blijkt niet mogelijk morgen.

Reageer