Stoptrein van Den Haag naar Schiphol

• 27 October 2016
  • 11 reacties
  • 262 Bekeken

De meeste diensten voor werknemers op schiphol beginnen om 5:00 6:00 7:00.
Met de stoptrein lukt de eerste dienst al niet, maar om 5:40 komt de eerste stoptrein aan, dus prima geregeld voor de 6:00 dienst Alleen in de weekende rijd deze trein niet ? (onbegrijpelijk in 2016 )
Maar nu heeft de NS hierover goed nagedacht !!
De nieuwe regeling per 11 Dec eerste aankomst 5:58 ? te laat dus !!
Mijn vraag aan de NS : word er nou echt niet gekeken naar +- 65.000 medewerkers die van en naar schiphol moeten reizen en nog maar niet te spreken over het aantal passagiers .
kan er nog een stokje voor deze regeling gestoken worden ? en hoe . 😠

11 reacties

Reputatie 5
Badge
@henk.vries Men kan vanaf Den Haag HS elk uur met een IC naar Schiphol, 24/7 het nadeel van deze treinen is dat ze precies om 5:00 aankomen, dus zal de trein die 4:00 aankomt genomen moeten worden. Ik weet dat dit niet het exacte antwoord op uw vraag is, maar ik hoop u wel een reismogelijkheid gegeven te hebben.
Beste groene ruiter , het gaat meer om de "stoptrein" en tussenliggende stations !
Reputatie 5
Badge
@henk.vries Het wordt inderdaad lastig voor de mensen die daar in willen stappen. Ik kan er zelf helaas niet zoveel aan doen en de verandering kan in dit stadium helaas niet teruggedraait worden.
Om 6:00 op Schiphol aan te komen is geen probleem enkel ...dit is te laat de trein komt (gepland) aankomsttijd 5:58 gemiddeld komt deze trein iedere dag min 5min te laat aan dus geen tijd om naar de werkplek te gaan .
Beste groene Ruiter , er rest mij niets anders als afschijd te nemen van de NS en ik vrees dat vele collega's gedwongen zijn hetzelfde te doen . echter het volgende probleem zal zich aandienen P40 en P30 parkeerplaatsen op schiphol zijn vol omdat er al vele collega's mijn voor zijn gegaan ivm de nu al afwijkende weekend diensten van de NS
Reputatie 5
Badge
@henk.vries Ik kan u echt niet helpen. Ik ben zelf ook slechts een treinreiziger. U kan evt. kijken of u een vroege tram/bus kan nemen naar DH Hollands Spoor en vervolgens een nachtnet IC nemen naar Schiphol. Het is helaas zo dat er rond deze tijdstippen minder vraag is naar treinen.
ha ha oké vandaar dat ik smorgens moet staan :? maar ik begrijp inmiddels dat de NS er anders over denkt over en sluiten zoals de NS zou zeggen
Reputatie 6
Badge
Er is juist meer vraag naar treinen richting Schiphol in de vroege ochtend (4-6 uur). Vooral vanaf Rotterdam en Amsterdam gaan er duizenden mensen naar Schiphol al vroeg in de ochtend.
Reputatie 5
Badge
@Above Daar heb ik zelf geen weet van. Ik reis dan ook nooit op deze tijden. Dank voor de informatie.
Ik denk dat we een petitie moeten starten want ik ben ook falicant tegen
Reputatie 6
Badge
Lol, er valt geen petitie te tekenen voor dit. Je kan hooguit massaal met zijn allen de auto pakken en pas weer de trein nemen als je je zin hebt, maar dat is alles.

Reageer