Storing 3 april 2022

Storing 3 april 2022

Toon eerste bericht

31 reacties

Debido a los problemas del 3 de abril incurrí en gastos de transporte en taxi ya que no pude llegar a la estación de destino de mi billete, Amsterdam Centraal, sino que mi tren IC9227 luego de una prolongada demora en Rotterdam se detuvo en Bijlmer Arena, por ello necesito ser reembolsada. Gracias.

Reputatie 6

Hey Chan1992. Welkom bij de NS Community. Dat klopt. Het is niet mogelijk om bestanden te uploaden bij het formulier. Indien we bestanden nodig zijn dan vragen we hier om op een later contact moment.

Ben vanaf ochtend al bezig via de chat maar word er steeds uitgegooit en de bestanden konden door de grootte niet worden verzonden? Toen een link gekregen voor die formulier..maar via de formulier kan je die bewijsbonnen/stukken ook niet uploaden??

Reputatie 6

Hey Annewiek. Er zijn nog andere opties behalve onze Klantenservice bellen die je kunt gebruiken. Hier is een overzicht van je opties om contact op te nemen met de Klantenservice. Ik raad je aan om je verzoek in te dienen via onze Chat, Twitter of Facebook pagina. Hier kunnen onze collega's je namelijk het makkelijkste helpen met je claim. Ik wil je er wel op wijzen dat het helaas overal druk is en er dus wachtrijen zijn op alle kanalen. We willen je zo snel mogelijk helpen om dit op te lossen, maar dit kan dus even duren op het moment.

Verder is er ook nog een optie naast direct contact met de Klantenservice via een online formulier dat hier te vinden is. Het is een optie om je claim in te dienen, maar de behandeltijd van je claim zal dan ook bij verre het langste zijn uit al je opties. Verder is er ook nog de mogelijkheid om makkelijk informatie aan te vullen indienen nodig via de andere text kanalen, dus ik raad echt Chat, Twitter of Facebook als contact punt aan.

Reputatie 7
Badge +3

Beste NS,

Ik probeer zojuist via de klantenservice tot 2x toe jullie te bereiken om vergoeding te vragen. Het blijkt dat ik dit kan krijgen omdat er kosten zijn gemaakt door het gebruikt van de auto. Eerste keer wordt het gesprek na 15 minuten automatisch afgebroken, waardoor ik opnieuw moet inbellen. 10 minuten in de wacht en een collega staat mij te woord. Zij geeft aan dat de lijnen zo druk zijn dat het gesprek opnieuw kan worden verbroken: wat nu een paar minuten ook gebeurt?! 

Hoe kan je een klantenservice hebben die maximaal 15 minuten gesprektijd heeft, waarvan 10 minuten in de wacht? Is er een formulier waar ik deze kosten kan declareren, want dit schiet via de telefonische klantenservice duidelijk niet op.

Alvast bedankt! 

Voor declaratie kosten autogebruik zul je toch contact op moeten nemen met de klantenservice. Dit kan behalve telefonisch ook via chat, Twitter of Facebook. Om te declareren heb je behalve een bon ook een vervoersbewijs met datum 3 april of incheck nodig.

Beste NS,

Ik probeer zojuist via de klantenservice tot 2x toe jullie te bereiken om vergoeding te vragen. Het blijkt dat ik dit kan krijgen omdat er kosten zijn gemaakt door het gebruikt van de auto. Eerste keer wordt het gesprek na 15 minuten automatisch afgebroken, waardoor ik opnieuw moet inbellen. 10 minuten in de wacht en een collega staat mij te woord. Zij geeft aan dat de lijnen zo druk zijn dat het gesprek opnieuw kan worden verbroken: wat nu een paar minuten ook gebeurt?! 

Hoe kan je een klantenservice hebben die maximaal 15 minuten gesprektijd heeft, waarvan 10 minuten in de wacht? Is er een formulier waar ik deze kosten kan declareren, want dit schiet via de telefonische klantenservice duidelijk niet op.

Alvast bedankt! 

Reageer