beantwoord

Storing

• 5 mei 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Morgen zou ik de trein van 09:06 richting Utrecht nemen vanuit Almelo. Nu schijnt er een storing ergens rond/nabij Amersfoort te zijn.

Gezien ik niet laat op mijn afspraak wil komen moet ik dus weten of er bussen gaan rijden, kleine "in de trein zelf blijven zitten" vertraging is of iets anders. Zodat ik vanaf nu wat anders kan beginnen te verzinnen.…

Alvast bedankt

Rosa

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 mei 2021, 13:26

Er zijn werkzaamheden rond Amersfoort die gevolgen hebben voor de treinen die tussen Zwolle en Amersfoort rijden. De intercity van Almelo naar Utrecht rijdt niet via Zwolle, maar via Deventer, en die heeft daar dus geen last van.

Er kan zich morgen natuurlijk altijd nog een onverwachte storing voordoen, maar er is nu op voorhand geen reden om aan te nemen dat uw trein niet volgens dienstregeling zal rijden.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Er zijn werkzaamheden rond Amersfoort die gevolgen hebben voor de treinen die tussen Zwolle en Amersfoort rijden. De intercity van Almelo naar Utrecht rijdt niet via Zwolle, maar via Deventer, en die heeft daar dus geen last van.

Er kan zich morgen natuurlijk altijd nog een onverwachte storing voordoen, maar er is nu op voorhand geen reden om aan te nemen dat uw trein niet volgens dienstregeling zal rijden.

Reputatie 7
Badge +3

Bij werkzaamheden, waar het inderdaad zoals Tochjo aangeeft omgaat, is de NS reisplanner 10 dagen van tevoren aangepast en kunt u dus uitgaan van het reisadvies dat u daar krijgt. Deze trein van 9:06 staat in de reisplanner gepland om te rijden morgen.

Reageer