Ns app geeft een storing in de treinreis aan maar staat niet dat de reis vervalt ? Erg onduidelijk rijd hij nu wel of niet.
Het kan zijn dat er werkzaamheden zijn op het traject maar dat uw trein daardoor niet wordt aangetast. Welke reis wilt u maken?
Dat wordt wel eens gedaan wanneer jouw traject een storing of werkzaamheden heeft, zo lang er niet wordt aangegeven dat deze trein vervalt rijdt hij gewoon nogsteeds.
Houd er wel rekening mee dat je trein onverwachts kan uitvallen of vertraging kan oplopen.
Hihi, Edwin was me voor...
Lijkt mij dan wel handig om even het traject te noemen waarop je wilt gaan reizen. Zo wordt het wel erg moeilijk om een advies te geven.
Excuus gaat om het traject hoorn station naar Amsterdam centraal
Excuus gaat om het traject hoorn station naar Amsterdam centraal
Er staat dat er geen treinen zullen rijden tot 11:45, neem dus maar aan dat jouw trein ook niet zal rijden als deze voor 11:45 vertrekt.
Houd in iedergeval de reisplanner in de gaten, want het kan best uitlopen.
Ik zie 'm nu. Dat betreft een defecte spoorbrug bij Purmerend en dat betekent meestal dat er niets overheen kan. Ik zie ook dat zowel de IC's als de sprinters zijn opgeheven. Het is nog wel mogelijk om via Alkmaar naar Amsterdam te reizen (dat is dan waarschijnlijk het ‘minder treinen’ deel van de storingsmelding).
Men is druk bezig om de storing eruit te krijgen zie ik wel.
De brug is ondertussen weer hersteld en het treinverkeer weer opgestart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.