Storing Uitgeest-Zaadman | NS Community
beantwoord

Storing Uitgeest-Zaadman

  • 13 December 2021
  • 9 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 2

Er is op dit moment een storing tussen Uitgeest en Zaandam, er is nog niet bekend wanneer de stopbus vertrekt heel jammer dit ik wou vandaag naar Zaanse schans gaan via Koog a/d zaan.

Wanneer vertrekt de stopbus?

icon

Beste antwoord door Momo 13 December 2021, 18:09

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

Die rijden niet volgens een dienstregeling maar pendelen heen en weer tussen Zaandam, Koog aan de Zaan, Zaandijk Zaanse Schans en Wormerveer. Afwachten dus.

Reputatie 2

Pas om 19.03 gaat de eerste trein volgens de app, echt raar dit ik heb nu al uren lopen wachten ik ga zeker het formulier voor vertraging invullen ik sta al sinds rond half 4 op station Uitgeest...

Reputatie 7
Badge +3

Volgens Rijden de Trein was al om 15:42 gemeld dat er stopbussen gingen rijden tussen Zaandam, Koog aan de Zaan, Zaandijk Zaanse Schans en Wormerveer. Vanaf Uitgeest kun je nog wel met de trein naar Wormerveer, dus zullen er geen bussen vanaf Uitgeest rijden. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Intussen is de eindtijd van de storing al weer opgeschoven naar 20:00 en gaat de trein van 19:03 ook maar tot aan Wormerveer. Je had al veel eerder een trein naar Wormerveer kunnen nemen en dan verder met een stopbus ipv te wachten in Uitgeest. 

Reputatie 7

Is er dan niets omgeroepen op Uitgeest? Vanaf Uitgeest kan je ook via Haarlem reizen. Niet handig om zo lang op Uitgeest te blijven rondhangen.

Reputatie 7
Badge +3

Is er dan niets omgeroepen op Uitgeest? Vanaf Uitgeest kan je ook via Haarlem reizen. Niet handig om zo lang op Uitgeest te blijven rondhangen.

Daluren-abonnement is niet geldig in de spits….

Reputatie 7

Ik zie nu dat je naar de Zaanse Schans wilde maar om 4 uur 's-middags is het al zo'n beetje donker en heb je weinig meer aan een bezoek van de Zaanse Schans.

Reputatie 2

Ik zie nu dat je naar de Zaanse Schans wilde maar om 4 uur 's-middags is het al zo'n beetje donker en heb je weinig meer aan een bezoek van de Zaanse Schans.

Iemand die ik ken woont daar.

Maar ik ben al door het desbetreffende opgehaald op station Uitgeest.

Je had de trein naar Krommenie-Assendelft of Wormerveer kunnen nemen, en vanaf daar verder met de Connexxion-bussen 67 of 69. ;)
 

Reageer