Storingen in het zuiden

• 18 May 2018
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 7
Dagelijks reis ik per trein via Breda. Het ging een tijdje redelijk goed, maar merk nu weer een toename in het aantal storingen, defecten en uitgevallen treinen. Ik reis niet op vaste tijden, dus maak het op allerlei momenten mee. Al 4 dagen op rij en nu net weer, de sprinter naar Dordrecht van 15.10 rijdt weer niet.... Ook is Brabant naar mijn idee bovenproportioneel de klos wat betreft uitval. Ik bekijk dagelijks de spoorkaart de site en zie het vaakst rood gekleurde trajecten in het zuiden/zuidwesten. Ik word er wat moedeloos van.... en heb steeds extra buskosten, want niet de tijd om maar een half uur of uur te wachten op een volgende verbinding. Want je moet meestal op tijd ergens zijn. Wordt het dan toch maar de auto?

2 reacties

Ik snap je redenatie aangezien je veel topics hebt gestart over dit onderwerp. Echter is het niet zo dat deze werkzaamheden/storingen alleen in zuiden en het westen spelen. Momenteel zijn er zelfs helemaal geen storingen of werkzaamheden en de werkzaamheden die gaan komen zijn verdeeld over het hele land. Ik kan helaas niet meer doen dan je signaal doorzetten zodat deze bij ons bekend is. Ik hoop dat je snel verbetering merkt.
Reputatie 7
Dat hoop ik ook van harte. Ik had het niet over werkzaamheden trouwens, die vallen momenteel wel mee. Stond net weer in Breda en wederom hoorde ik omroepen over grote vertragingen en uitgevallen treinen, o.a die naar Eindhoven. De HSL staat niet bekend om de betrouwbaarheid helaas. Als je dagelijks en veel reist zoals ik moet je hiermee terdege rekening blijven houden.

Reageer