beantwoord

Thalys vertrekt eerder vanuit a'dam cs

• 16 november 2018
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Fgoedemiddag,
Wj gaan morgen naar London met de trein nu staat erop de na planner dat de thalys eerder vertrekt en dat reistijd 30 min extra bedraagt maar weet iemand mij te vertellen hoelaat hij dan vertrekt (oorsp. Tijd 1047) want dat staat er namelijk niet bij

Tthanks tamaar
icon

Beste antwoord door Robert B 16 november 2018, 18:10

Welkom bij de NS Community!

Als ik in de reisplanner kijk zie ik dat de Thalys morgen om :52 over het uur vertrekt vanuit Amsterdam. Je zult dus die van 9:52 moeten hebben denk ik (ritnummer 9334).

Dit is omdat de HSL en Schiphol er uit liggen, en er dus omgereden moet worden via Haarlem en Leiden naar Rotterdam.

De extra reistijd is dus 55 minuten. Hoe ze aan die 30 komen is mij ook een raadsel. Maar daar klopt wel vaker helemaal niets van. NS maakt het mooier dan dat het is dus.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als ik in de reisplanner kijk zie ik dat de Thalys morgen om :52 over het uur vertrekt vanuit Amsterdam. Je zult dus die van 9:52 moeten hebben denk ik (ritnummer 9334).

Dit is omdat de HSL en Schiphol er uit liggen, en er dus omgereden moet worden via Haarlem en Leiden naar Rotterdam.

De extra reistijd is dus 55 minuten. Hoe ze aan die 30 komen is mij ook een raadsel. Maar daar klopt wel vaker helemaal niets van. NS maakt het mooier dan dat het is dus.
Hallo Tamaar-wahwaa en welkom bij de NS community.

Ik heb aan de reactie van Robert B niks toe te voegen. Laat je het ons weten als het gelukt is?
Badge +3
Paar spelfoutjes uit mijn eerdere reactie gehaald (een stuk of 5) maar de boodschap was duidelijk dus. Mooi zo!

Reageer