To sprint or not to sprint | NS Community
beantwoord

To sprint or not to sprint

  • 31 January 2022
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 2

Tussen Schiphol Airport en Leiden Centraal rijden er geen Sprinters door een beschadigde bovenleiding.

 

Rijdt deze sprinter nu wel of niet?

De planner lijkt aan te geven van wel, de storingsupdate van niet.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Momo 31 January 2022, 11:18

Bekijk origineel

5 reacties

Ik zie dat deze nog wel rijdt. Deze is er niet uitgehaald.

→ https://treinposities.nl/vertrekstaat/sassenheim/2022-01-31

Reputatie 7
Badge +3

Rit 3334 staat er inderdaad nog wel in en de storingsmelding is nu dat er minder sprinters rijden, ipv geen sprinters. maar ik zie ook een vervangende 303334 vanaf Hoofddorp.

https://treinposities.nl/ritinfo/20220131/303334  Zou kunnen betekenen dat 3334 toch nog wel vanaf Leiden zal vervallen. Als je deze trein moet hebben zou ik het wel in de gaten houden.

 

Edit, de vervangende 303334 is nu vervallen, dus zal de originele trein wel gewoon rijden. 

Edit 2, originele trein heeft ook gewoon gereden. Een aantal eerdere treinen waren wel komen te vervallen, maar dit was de eerste sprinter naar Hoorn Kersenboogerd die weer ging rijden.

 

Reputatie 7
Badge +3

Het gaat zo te zien niet echt heel lekker rond Leiden. Van de storing van vanochtend tussen Leiden en Schiphol werd om 14:15 aangegeven dat die voorbij was en gelijk stond er weer een nieuwe storing is om 14:16. Gevalletje oh nee was toch nog niet gefixed of is het nu op een andere plek?

En ook Leiden - Haarlem wordt al sinds vanmorgen geplaagd door een defecte bovenleiding

Het ging en gaat hier nog steeds best tekeer met storm Corrie, ook al is code oranje intussen ingetrokken en gold die niet voor Zuid-Holland. 

Het gaat zo te zien niet echt heel lekker rond Leiden. Van de storing van vanochtend tussen Leiden en Schiphol werd om 14:15 aangegeven dat die voorbij was en gelijk stond er weer een nieuwe storing is om 14:16. Gevalletje oh nee was toch nog niet gefixed of is het nu op een andere plek?

Wat ik intern kan terugvinden lijkt het erop dat er tijdens het uitvoeren van de herstelwerkzaamheden van de eerste storing een ander defect is gevonden wat de oorzaak is van de nieuwe verstoring. Dus toch het laatste, als ik het goed begrijp.

Reputatie 7
Badge +3

Wat het ook is, het zit niet mee op dat traject vandaag.

Reageer