beantwoord

Toppers 2018

• 29 January 2018
  • 5 reacties
  • 3212 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo, ik ga naar de toppers op 26mei 2018. Mijn vraag is tot hoelaat rijden er treinen vanuit amsterdam arenaA naar tilburg op die dag?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 January 2018, 17:08

Goedemiddag Nacp en welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan me goed voorstellen dat je dat graag wilt weten 🙂 Zoals Thom al aangeeft worden dit soort aanpassingen aan de standaard dienstregeling uiterlijk 10 dagen voor dato in de Reisplanner verwerkt. Op dit moment is het dus nog veel te vroeg om iets te zeggen over deze datum. Je kunt het beste zo'n anderhalve week voor het evenement onze Reisplanner raadplegen!

Persoonlijk zou ik er echter niet vanuit gaan dat er om half 1 of 1 uur nog een treinreismogelijkheid is vanaf de Amsterdam ArenA naar Tilburg. Bij dit soort evenementen wordt er soms meer materieel ingezet in de vorm van langere treinen, maar het gebeurt vrij zelden dat er latere treinen ingezet worden dan normaal. Het zou kunnen dat het bij dit evenement wel gedaan wordt, daar kan ik op dit moment nog niets over zeggen, maar ik zou voor de zekerheid adviseren om voor de terugreis alternatief vervoer te regelen 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is aannemelijk dat er geen extra treinen reizen, maar het kan natuurlijk wel een keer zo zijn. Dat is doorgaans tien dagen van te voren bekend en zichtbaar op de reisplanner.
Ik hoor mensen er over praten dat dat wel t geval is. Maar ik wil er natuurlijk zeker van zijn dat ik bijv om half 1 of 1uur nog naar tilburg kan. Lopen duurt zo lang ?
Goedemiddag Nacp en welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan me goed voorstellen dat je dat graag wilt weten 🙂 Zoals Thom al aangeeft worden dit soort aanpassingen aan de standaard dienstregeling uiterlijk 10 dagen voor dato in de Reisplanner verwerkt. Op dit moment is het dus nog veel te vroeg om iets te zeggen over deze datum. Je kunt het beste zo'n anderhalve week voor het evenement onze Reisplanner raadplegen!

Persoonlijk zou ik er echter niet vanuit gaan dat er om half 1 of 1 uur nog een treinreismogelijkheid is vanaf de Amsterdam ArenA naar Tilburg. Bij dit soort evenementen wordt er soms meer materieel ingezet in de vorm van langere treinen, maar het gebeurt vrij zelden dat er latere treinen ingezet worden dan normaal. Het zou kunnen dat het bij dit evenement wel gedaan wordt, daar kan ik op dit moment nog niets over zeggen, maar ik zou voor de zekerheid adviseren om voor de terugreis alternatief vervoer te regelen 🙂
Badge
U kunt in ieder geval om half twee vanaf Bijlmer ArenA nog terug naar Tilburg, alleen dan moet u overstappen in Utrecht C, Amersfoort, Amsterdam C en Rotterdam C. Verwachte aankomsttijd: 07.51 uur ;)

In beginsel rijdt NS alleen extra treinen voor evenementen als de organisator daar ook bereid is geld voor neer te leggen. Dat is uiteraard niet vaak het geval, zie ook de heibel rond de thuiswedstrijden van FC Twente waar de club geen cent extra wil betalen maar vervolgens wel jammert dat NS geen extra treinen inzet. Tja... NS heeft nog altijd geen geldboom...
Reputatie 4
Tussen Den Bosch en Tilburg rijden op zaterdag nachtbussen.
De laatste reguliere trein rijdt om 23:23

Reageer