beantwoord

Tot wanneer blijft treintype SGMm jn dienst en op welke trajecten?

• 11 december 2020
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Ik zou heel graag nog enkele SGMm stellen willen filmen, dus tot welke datum blijven ze rijden en op welke trajecten?

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 december 2020, 19:16

In de nieuwe dienstregeling is er nog SGMm gepland in de treinseries 4800 (Amsterdam Centraal - Beverwijk - Hoorn), 5000 en 5100 (Dordrecht - Den Haag Centraal), 5400 (Amsterdam Centraal - Zandvoort aan Zee) en 7000 (Almelo - Apeldoorn).

Ik las vandaag dat men in ieder geval nog de treinstellen die Sandite op de rails kunnen aanbrengen in de komende herfst wil inzetten. Ze zullen dus nog wel een aantal maanden te filmen zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

In de nieuwe dienstregeling is er nog SGMm gepland in de treinseries 4800 (Amsterdam Centraal - Beverwijk - Hoorn), 5000 en 5100 (Dordrecht - Den Haag Centraal), 5400 (Amsterdam Centraal - Zandvoort aan Zee) en 7000 (Almelo - Apeldoorn).

Ik las vandaag dat men in ieder geval nog de treinstellen die Sandite op de rails kunnen aanbrengen in de komende herfst wil inzetten. Ze zullen dus nog wel een aantal maanden te filmen zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Momenteel reden er ook een aantal in de 8800 (IC Leiden - Utrecht) omdat de DDZ stellen uit de dienst gehaald zijn voor onderzoek. Dat schijnt tot tenminste April te zijn, dus zullen neem ik aan ook daar nog enige tijd SGM’s rijden. Of daar moeten dan meer SNG stellen gaan rijden wanneer er ook meer geleverd zijn. 

Oké bedankt voor jullie antwoorden!

Reageer